vrijdag 30 augustus 2013

Stash series #7 Nepwimpers

Nepwimpers. Van mezelf heb ik best prima wimpers maar om een ooglook net even dat extra's te geven zijn nepwimpers toch wel een must-have. Vandaag laat ik jullie mijn collectie zien. Het zijn er best veel maar ik heb sommige dan ook al best een tijdje en ik draag ze regelmatig.



Hier zie je alles bij elkaar. Bovenaan zie je 3 pakjes met nepwimpers van ebay, in de middelste zitten twee verschillende soorten, ik heb ze bij elkaar gedaan omdat ik van beide versies nog maar 2 paar heb. 

De linker nepwimpers heb ik op ebay gekocht en vind ik totaal niet fijn, de minst fijne die ik ooit heb gehad. Ze zijn helemaal niet flexibel en erg lastig al dan niet onmogelijk om op te krijgen. De middelste paren heb ik al járenlang en zijn best prima. Het rechter doosje heeft nepwimpers die ik erg fijn vind en ook al meerdere keren heb gebruikt. zoals in deze, deze en deze ooglook. Ze zijn echt van betere kwaliteit dan de andere goedkope nepwimpers van ebay.

Close-up van de superfijne ebay nepwimpers. Hier kun je de link vinden.


Verder heb ik diverse nepwimpers van red cherry, ik heb ze een tijdje geleden besteld bij joy017 op ebay en ik heb ze toen ook laten zien op instagram. Ik ga er geen review over schrijven omdat ik dan alle nepwimpers op moet plakken om de beurt en ik vind dat veel werk en een beetje zonde. Maar jullie zullen ze zeker in de toekomst in mijn ooglooks zien, hier heb je zelf #474M al op kunnen zien. Ook heb ik de sultry lashes van primark, ik heb ook de full look lashes maar die heb ik gebruikt en liggen nog thuisthuis. Ik vind de primark nepwimpers een aanrader!

Als laatste nog de tools die ik gebruik. Mijn wimperlijm is van nyx en hij doet goed zijn werk. Het nadeel is de verpakking waar snel veel te veel uit komt. Rechts zie je een pincet wat een dupe is van shu uemura die ik op ebay heb besteld. Met deze pincet kun je echt heel makkelijk en goed je nepwimpers aanbrengen. Ik zag het in deze tutorial op youtube.

Gebruiken jullie vaak nepwimpers?

14 opmerkingen:

  1. Ik heb helemaal niets maar dan ook niets met nepwimpers maar leuk om te zien dat iemand anders er juist heel veel mee heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lukt mij nog steeds niet om die dingen aan te brengen..misschien is mijn oogvorm er niet goed voor of zo iets, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Dat rechter setje wil ik wel kopen op eBay! Dankje voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gotta love dramatic fake lashes :D heb er zelf ook een hele berg ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat zijn er veel! Ik vind nepwimpers wel mooi, maar ik draag het alleen naar feestjes. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Damn, wat een collectie! Ik heb maar een setje nepwimpers en die heb ik 1 keer gebruikt met Halloween.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb zelf nog nooit nepwimpers gebruikt, maar ik vind het wel heel erg leuk om jou nepwimper stash te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben gek op nepwimpers! Bestel ze ook altijd op eBay!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik gebruik heel vaak nepwimpers! :D love them

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie collectie! Ik heb nog nooit nepwimpers gebruikt, lijkt me toch een beetje lastig om aan te brengen, maar ik vind het wel erg mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaa ik ben gek op kunstwimpers! Elke dag! ;) Een aanrader: kunstwimpers van Ardell. Te bestellen via Beautybay en Beautyjoint. Oh en de wimperlijm van DUO is ook erg fijn. Leuk om je stash te zien!
    -X-
    MyBeautyDrug.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik gebruik ze veel als ik met de band optreed! voor normaal vind ik het te veel 'gedoe' maar niet dat ik het anders niet elke dag zou doen ;) Ik vind ze, mits mooi (soms zie je het té goed dat ze nep zijn) écht iets toevoegen aan een look! Zelf heb ik helaas ook niet hele lange volle wimpers dus jaa ik hou ervan :D Mooie stash! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk om te zien, mooie verzamelling heb je

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik