vrijdag 16 augustus 2013

Stash series #2 Highlighters & blushes



Vandaag laat ik jullie weer een deel van mijn stash zien! Dit keer is het de beurt aan mijn blushes en highlighters. Laten we beginnen met de highlighters.


In totaal heb ik 4 highlighters in mijn bezit. Links zie je catrice made to stay highlighter pen, de eerste highlighter die ik ooit heb gekocht. Een hele fijne highlighter die iets te roze is voor mij maar ik vind hem erg mooi op het cupidoboogje! Daarnaast zie je de etos high lighting illluminzer, een mooie vloeibare gouden highlighter die lekker opvallend is. Verder zie je mac by candlelight, een prachtige mineralize skin finish die een beetje peachy is. En als laatste heb ik nog de essence ticket to paradise shimmer powder, een mooie gouden highlighter.

Dan gaan we nu over naar de blushes. Boven zie je mijn blush palette van ebay. Ik moet toegeven dat ik deze nooit gebruik maar het is toch wel handig om te hebben. Ook heb ik twee blushes van nyx die ik erg fijn vind, ik heb de kleuren peach en mauve. Verder zie je nog de essence floral grunge blush, een mooie koraal/perzikkleur die ik heel veel heb gebruikt ze laatste tijd. Als laatste zie je de sleek rose gold blush die velen van jullie waarschijnlijk ook in een laatje hebben liggen.

Hierna realiseerde ik me dat ik een blush palette helemaal ben vergeten op de foto te zetten! Namelijk het blush by 3 palette van sleek in flame.

Binnenkort volgt deel 3 met daarin andere gezichtsproducten!


15 opmerkingen:

  1. leuke post! en een mooie verzameling blushs heb je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stash ! die highliter van Mac is zooooo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die roze blush van Nyx ziet er heel mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stash! :D de sleek blush heb ik idd ook..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie producten, die palette lijkt mij zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie highlighters! Ik heb daar echt een zwak voor hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie highlighters en blushes heb je! Vooral het blush palette vind ik zo mooi met al die verschillende kleuren erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kleuren blush die je hebt, vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wederom mooie stash! Alle kleuren spreken me eigenlijk wel aan, vooral de NYX blushes en de Mac highlighter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik <3 jouw blush palette onwijs! wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik