woensdag 26 december 2012

Berlijn shoplog

Afgelopen zaterdag tot maandag was ik voor het eerst naar Berlijn. Hier heb ik natuurlijk flink geshopt :) Zie hieronder mijn aankopen!


Alles bij elkaar, het grootste deel is van de Primark, alles behalve de achterste 3 kledingstukken..



Zomerjas van de primark, maar 25 euro :)

Roze vestje




Mooie bruine broek


Close-up van de overige spullen(Behalve een bruine riem die ik ben vergeten op de foto te zetten).
Een nieuw tasje, 9 paar oorbellen, haarclipjes, bontjes voor bij de schoenen, schoenen, set van bh en string(dezelfde set heb ik al in het blauw gekocht in london), 5 paar sokken en nog wat ondergoed.

Nieuwe schoenen, 22 euro

Joggingbroek van de new yorker, 12 euro

Rokje, 10 euro(de achterkant heeft een ritssluiting)

Topje met zilveren pailetten, van de winkel am christine(als ik het goed schrijf), 7 euro

Dat waren mijn aankopen alweer, ik was eigenlijk ook nog van plan make-up te kopen maar ik heb daar niet zoveel drogisterijen gezien, wel een douglas maar die ging al dicht.. De winkels gingen maandag helaas om 2 uur al dicht ivm kerstavond, ik wou nog naar de KaDeWe en de bershka maar dat kon niet meer.. Ach ik kom vast nog wel een keer terug ;)

Nog een bonusfoto van mij met 2 primark tassen :) Dit was de primark bij Walter-Schreiberplatz in west-berlijn. (die was heel netjes en 2 verdiepingen!) Er is ook nog een primark bij alexanderplatz maar daar ben ik niet ingeweest(heb ik ook niet gezien terwijl ik daar nog wel heb gewinkeld bij new yorker, ik denk dat hij dicht was want heb daar niemand gezien met primark tassen). 


Hebben jullie nog geshopt deze vakantie?

misschien ook leuk om te lezen: shoplog london

2 opmerkingen:

  1. Wauw, je hebt echt hele mooie dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben normaal niet zo van de sleehakken maar deze vind ik toch heel mooi !
    het tasje en het jasje vind ik ook heel erg mooi (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik