donderdag 27 december 2012

Kerst outfits + make-up + glitternagels!

 Dinsdag was het eerste kerstdag en ging ik gezellig gourmetten bij familie en daarna home-alone zien voor de zoveelste keer :) Ik besloot een kerstlook met veel glitters te maken, zie hieronder het resultaat!

Fotos met flitser:


Zonder flitser


Ik heb ook matchende nagels gemaakt bij de ooglook :)





Voor de ooglook heb ik gouden glitter pigment gebruikt van NYX, daarboven grijze oogschaduw van de essence fantasia collectie(genaamd:02 ivory but ebony), daarover nog bruine pigment van NYX. Voordat ik de glitters aanbracht heb ik eerst essence colour arts eye base aangebracht zodat de glitters goed blijven plakken, hierboven heb ik gewoon de essence I love stage oogschaduw basis aangebracht.De witte eyeliner en vloeibare eyeliner zijn ook van essence. De mascara is rimmel scandaleyes show off.


Mijn kerstoutfit op eerste kerstdag. Ik draag mijn nieuwe zwarte rokje van de New Yorker, zwart topje met pailetten van de miss etam, vest van de H&M, nieuw tasje gekocht bij de Primark, nude heels gekocht in Amsterdam bij een onbekend winkeltje.

Outfit tweede kerstdag. Op deze dag ben ik met het gezin naar de meubelboulevard geweest om een nieuwe bank uit te zoeken voor thuis, daarna zijn we nog op visite geweest bij mijn beppe(friese naam voor oma). Topje met studs is van de miss etam, blazer van de H&M en mijn nieuwe broek en riem van de primark.


Zoals je al eerder kon zien heb ik hele mooie glitternagels gemaakt. Mijn nagels heb ik gelakt met gouden nagellak en vervolgens gedipt in glitters die ik bij de action heb gekocht. Hierna heb ik wat haarlak erover gespoten zodat de glitters blijven zitten (als je topcoat gebruikt gaat dat ten koste van de glans en het losse glitter effect)

Hebben jullie ook extra moeite gedaan met kerst om er leuk uit te zien?

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie outfit (+ make-up)! Ik ben ziek en daardoor heb ik (bijna) geen moeite gedaan met kerst om leuk uit te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig,ik was ook ziek :)
      Ik heb gehoord dat er veel mensen ziek waren.
      Door een grote verandering van temparatuur ofzo...
      Ik wens je veel beterschap!

      Ik wil somelikeitdoubledutch graag volgen maar ik zie niet waar ik dat kan doen?

      Xx Mo Xx

      movuitton.blogspot.be

      Verwijderen
  2. Wauw, gorgeous ooglook heb je gemaakt met kerstmis! Prachtige outfits er ook bij met je hippe nagels. Oh my, heel stijlvol! Yessir, met kerstmis zag ik er ook netjes uit. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW wat een super mooie ooglook heb je gemaakt !
    en je zag er ook leuk uit met de setjes !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik