zaterdag 26 januari 2013

Beautybox januari

Vandaag kwam voor de laatste keer de beautybox binnen. In oktober kreeg ik mijn eerste box en deze januari-editie is de laatste. De beautybox is een leuk abbonement maar ik heb nu toch wel het idee gekregen dat ik liever zelf wat koop voor het geld want er zitten toch altijd dingen bij die je niet gaat gebruiken. Misschien dat ik de rtl stylecase neem want daar heb ik veel goeds over gelezen. Maar genoeg gekletst, kijk mee naar wat er allemaal deze maand in de beautybox zat!

De beautybox is goed gevuld deze keer; grote verpakkingen en 6 producten, I like!


Van links naar rechts: bodylotion van dove, roc body balsem, leave-in-conditioner van rover hair, gezichtsmasker van beautea, douchecreme van roc en een geurkaars.

De keer zat er geen make-up in de beautybox, in tegenstelling tot de vorige beautyboxen. Hier heb ik zelf geen problemen mee want make-up koop ik liever zelf. Verzorgingsproducten kan ik persoonlijk nooit genoeg van hebben, ik ga deze producten zeker allemaal testen en gebruiken. Ik schrijf normaal gesproken geen reviews over verzorgingsproducten maar als er iets bijzit wat ik bijzonder goed vind komt er wie weet nog een artikel over.

Hebben jullie ook de beautybox of een andere box gekregen en wat vind je ervan?

6 opmerkingen:

  1. Jammer dat er geen make-up in zit dit keer, maar wel leuke inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke producten! Het voordeel aan zo een box is dat je nieuwe en goede producten leert kennen, zelf grijp ik anders in de winkel steeds weer naar de producten die ik ken. Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er naar uit dat je leuke producten hebt gekregen.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er uit als fijne producten, ik vond de box alleen elke keer tegenvallen dus ik heb m opgezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Interessante inhoud! Ik ben zelf niet geabonneerd op een van de boxen. Maar ik vind het wel altijd leuk om mee te kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik