vrijdag 4 januari 2013

Catrice 'natural is calling' en 'made to stay highlighter pen' Review

Al een tijdje ben ik op zoek naar een mooie nude nagellak. Ik koop nooit snel nude lakjes want ik heb altijd de angst dat ze niet goed dekken. Gisteren nam ik bij de kruivat dit lakje van catrice mee, genaamd 'natural is calling'.

In het donker met flits


In de zon
Wat een prachtige kleur! Hij is nog vrij donker voor een nude kleur maar dit is vanaf nu zeker mijn favoriete nude nagellakje.




Verder kocht ik de made to stay highlighter pen. Hier had ik al veel goeds over gehoord dus ik was heel benieuwd! Het is tevens de allereerste highlighter die ik heb gekocht.


Mijn wang met alleen wat bb cream.


Met de highlighter.

Ik ben heel tevreden met deze highlighter. Hij blijft bovendien erg goed zitten! Ik had een swatch gemaakt op mijn hand en na een tijdje kreeg ik het er niet meer af als ik met mijn vinger eroverheen wreef. 

Zijn er nog andere producten van catrice die aan te raden zijn? Laat een reactie achter!

5 opmerkingen:

  1. wauw mooie nagellak, en die highlighter pen ziet er ook fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De nagellak ziet er zo chique uit! Fijn dat je twee foto's maakt met verschillende lichtinval.
    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die highlighter ziet er goed uit! Qua Catrice anaraders zou ik toch gaan voor de blushes, photo finish foundation en praktisch alle andere lakjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow crap, de highlighter is echt geweldig om te zien! Ik twijfel heel vaak of ik hem nou moet meenemen, maar nu heb ik er weer spijt van. :') Gorgeous! Love de nagellak ook.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik