zondag 20 januari 2013

Nail-art uit de oude doos

Op mijn computer vond ik deze foto's van nail-arts die ik ooit heb gemaakt. Ik ben zeker niet de beste in nail-art maar ik wou deze foto's toch even met jullie delen :)

Randon getekende figuurtjes.

Krantenpapier nail-art!


Fimo cannes op m'n nagels geplakt.

Losse bloemen patroon

Hier had ik m'n nagels laten stempelen met het konad-systeem.

Galaxy nails.

Kerstnagels met steentjes.

Panterprint nagels.

Nog een losse bloemetjes patroon maar dan met een rode lak eronder.

Een uitprobeersel :)

Welke nail-art is jullie favoriet? Ik zelf vind de losse bloemen patroon heel leuk! 

7 opmerkingen:

  1. die met krantenpapier vind ik wel gaaf!!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die met de krantenknipsels vind ik het leukste, gaaf idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zitten hele mooie nail arts tussen, erg leuk gedaan. Je bent er ook steeds beter in geworden zo te zien ;) Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk allemaal! Vooral die met konad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke nailarts, vooral de eerste met het schattige strikje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel leuk!

    Ik zag je op BBB en ik volg je nu via GFC en Bloglovin' :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik