woensdag 9 januari 2013

Rimmel scandaleyes show off mascara

Vandaag laat ik de mascara zien die ik dagelijks gebruik. De rimmel scandaleyes show off mascara.


Ik heb op de foto's 1 laagje mascara op. 





De mascara kocht ik bij de 1+1 gratis actie op rimmel producten een aantal maanden terug toen ik in leeuwarden was. (Ik koop alle dure mascaras als ze in de aanbieding zijn en bewaar ze tot ik mijn andere mascara eerst op heb gemaakt) Inmiddels gebruik ik de mascara een paar weken en ik ben er zeker tevreden mee. Hij geeft veel lengte, separeert de wimpers mooi en klontert niet. Ik mis alleen nog wat volume. Als je  meer volume wilt kun je meerdere laagjes aanbrengen, ik ben echter een 1-laagje-mascara-kind of girl. Conclusie: Goede keuze maar ik heb betere gehad (zoals de one by one van maybelline en de pupa vamp)


Welke mascara gebruik jij op dit moment en ben je er tevreden over?




4 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb jij prachtige wimpers zeg! Ik gebruik de Maximum Definition mascara van Essence, lekker budget en werkt bij mij tot nu toe als beste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik heb.. Uum.. OK. Ik wissel zo vaak van mascara dat ik het gewoon niet weet! Max Factor volgensmij? hihi
    X Paula

    www.ifiwarg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mascara!
    Leuke blog, ik volg je nu via Bloglovin' :)

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. omg love jouw wimpers :D

    http://lottalux-e.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik