donderdag 1 augustus 2013

Instagram Diary #5 Juli

Vandaag is het alweer 1 augustus, wat gaat de tijd toch snel! Kijk mee naar de instagram foto's van de maand juli. 

Begin deze maand maakte ik een look die heel anders is dan jullie gewend zijn. Neutrale oogschaduwkleuren en geen eyeliner. Om de look wat minder saai te maken voegde ik wat subtiel wat glitters toe met een gouden glittereyeliner.

Begin deze maand was ik nog druk met het afronden van mijn practicum. Hier zaten veel wachtstappen bij van een half uur of een uur, we gingen buiten zitten of een spelletje spelen. Hier spelen we 'loopje', best een geinig spel.

Ijsjes eten om te vieren dat de vakantie is begonnen!

En toen was de vakantie echt begonnen en ging ik met de trein naar thuisthuis in Sneek. Als ik molens en water zie heb ik weer het gevoel dat ik bijna thuis ben!

Voor de eerste keer dit jaar met het sloepje een dag varen!

Lekker barbecuen! Ik ben vegetarier maar kan alsnog lekker eten hoor :)

Van dit weer word ik blij! 

Ik heb nu eindelijk tijd om lekker creatieve looks te maken en jullie hebben ook al een aantal voorbij zien komen. Hier was ik bezig met deze look.

Familiedag! de hele familie van mijn moeders kant verzamelde zich voor een dag plezier maken op een eilandje.

Binnenkort heb ik hertentamens dus helaas moet ik aan de studie deze vakantie..

Mijn favoriete ringen zijn deze twee van ebay!

Lekker sporten in de sportschool. Ik probeer zo'n 3-4 keer per week te gaan maar ik heb wel een aantal keer geskipped omdat het gewoon té heet was!

Outfit.

Even in Leeuwarden de stad in, ik heb niet super boeiende dingen gekocht dus hier is ook geen shoplog van geweest..

Ik ging lekker barbecuen bij mijn oom&tante(zo mag ik ze eigenlijk niet noemen omdat ze nog jong zijn haha)

Leren in de tuin met het hete weer..

Deze mooie armband van ebay kwam binnen. Helaas ben ik hem kwijtgeraakt op vlieland dus ik heb alweer een nieuwe besteld.

Mijn oom en tante staan op een camping in hindelopen en ging ik even op bezoek, toen ben ik ook even met mijn neefje een paar uren op het strand geweest tussen al die dútsers zoals wij dat hier zeggen.

Lekkere couscous salade gemaakt!

Mijn dagelijkse make-up in de zomer(als ik bijvoorbeeld naar de stad ga, voor zwemmen/strand/bootjevaren draag ik meestal alleen mascara)

Horloge van ebay kwam binnen.

Vorige week donderdag ging ik een dagje naar vlieland met mijn ouders en zusje. S'ochtends was het nogal bewolkt maar smiddags heb ik heerlijk in de zon kunnen liggen op het strand. Ik was nog niet op vlieland geweest dus ik vond het leuk om het een keertje te zien, het was namelijk het enige eiland waar ik nog niet was geweest. 

Vrijdagmiddag ging ik naar Rotterdam. Ik vind de metro echt heel erg op de metro in London lijken.

Zaterdagochtend gingen we naar de primark! De shoplog kon je hier al zien.

Na de hele dag te hebben gewinkeld ging ik weer op de trein. Helaas reden de treinen maar tot wolvega waardoor ik een stuk langer onderweg was om naar Sneek te komen. Half 8 ging ik op de metro en half 12 was ik pas thuis!


Afgelopen dinsdag ging ik naar phantasialand in duitsland. Hier ben ik al eerder geweest 2,5 jaar terug en ik vond het toen erg leuk maar helaas was de black mamba, de achtbaan die je rechtsboven ziet dicht, dit keer was hij gelukkig open en uiteraard ben ik er 2 keer ingeweest want hij is echt heel gaaf! Ook de mystery castle is een hele gave attractie. Jammer genoeg moest je wel overal een half uur tot 50 minuten wachten omdat het best druk was maarja dat kun je verwachten in de vakantie. Na afloop hebben we héérlijk gegeten in een random duits dorp en half 1 s'nachts waren we pas thuis..

En dat was mijn maand alweer. Nu ben ik aan het leren voor mijn hertentamens die ik volgende week en de week erop heb. Het zal dus wat rustiger worden op mijn blog. Na mijn hertentamens ben ik mentor van de introweek van de uni en ben ik dus een week lang druk met allemaal activiteiten en op stap gaan, die week daarna ga ik een week naar marmaris in turkije op vakantie met vrienden! Het word dus een drukke maand, waarschijnlijk komen er niet meer elke dag posts maar om de dag en als ik op vakantie ben even helemaal geen posts.

Mijn instagram account is trouwens http://instagram.com/elinef92, als je me nog niet volgt zou ik het leuk vinden als je dat doet :)

Hoe was jullie maand?

8 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Heerlijk om met dit weer met een sloep te varen zeg :D Succes nog met het leren voor je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maand ziet er onwijs leuk en druk uit! Die ringen zijn onwijs mooi, trouwens!! Succes met je hertentamens, nog wel genieten he.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een boel leuke foto's!
    Vooral je horloge en armbandje vind ik superleuk!
    Zo zonde dat je 'm kwijt bent geraakt.. maar gelukkig dus al nieuwe onderweg :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die ijsjes zien er echt heeerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor! Ik wil die couscous salade wel proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke foto's klinkt ook als een super maand. veel succes met je hertentames

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik