zaterdag 22 augustus 2015

Aqua/purple & lime soft cut-crease look

 Ik had zin om weer eens een lekkere kleurrijke look te maken! Ik pakte het sleek candy palette erbij en ging aan de slag. Paars en blauw zijn kleuren die altijd wel goed staan bij elkaar; ik ging voor een zachte cut crease met blauw op het ooglid en paars op het wenkbrauwbot. Ik vind het altijd mooi om de crease optisch wat hoger te maken bij dit soort looks dus breng ik het paars niet in de crease aan maar iets daarboven. Verder gebruikte ik oranje om te blenden en een groene limekleur onder het oog en een groen oogpotlood op de waterlijn. Ook bracht ik nog een shimmery witte highlighter in de binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw aan. Als laatste nog een winged eyeliner en nepwimpers; ik gebruikte ardell demi whispies in de kleur plum, een donkerpaarse kleur maar dat is lastig te zien. Toch heeft het wel wat vind ik :)






Ik heb eindelijk een facebook pagina gemaakt waar ik al mijn looks op heb gepost in verschillende albums waardoor je er makkelijk doorheen kunt scrollen en daar zijn de foto's in hogere kwaliteit, ik zou het leuk vinden als je de pagina liked! Klik hier.


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan, prachtige kleurencombinatie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige look heb je weer gemaakt, de kleuren passen inderdaad heel mooi samen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik