zondag 13 maart 2016

NYX prismatic eyeshadow bedroom eyes review

Single shadows.. om eerlijk te zijn koop ik ze niet meer, behalve voor in een z palette. Maar in mijn NYX pakket zat deze mooie prismatic single shadow in 'bedroom eyes', een mooie metallic koper/bronzy kleur. Vandaag laat ik een swatch zien en een look die ik ermee maakte.

Kijk hoe cute deze verpakking is!


Swatch. Wauw wat een pigment!

Hier een look waar ik de oogschaduw op het ooglid heb gebruikt.


Omdat ik dezelfde tinten oogschaduw heb gebruikt valt hij niet zo op, maar ik denk dat hij ook heel mooi is met paarse tinten in de crease. Dit is een kleur die iedereen wel staat en heel geschikt is voor elke dag. Wat mij betreft een aanrader als je nog zo'n kleurtje zoekt :)

4 opmerkingen:

  1. Wow, heel mooi! Ik koop inderdaad ook nooit meer losse oogschaduws. Een palette is toch veel handiger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mega pigment, past mooi bij je ogen en wat een geweldige look.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik