maandag 7 maart 2016

NYX white liquid liner review & look

Vandaag weer een review voor jullie, alweer van een NYX product :) Deze zat niet bij het pakket wat ik had gekregen maar heb ik zelf gekocht op ebay voor een tientje. Deze NYX white liquid liner zag ik al vaak op instagram voorbij komen en ik was heel benieuwd of ik hier een leuke look mee kon maken.


De eyeliner is goed gepigmenteerd! Wel is wat droog en niet helemaal egaal zegmaar.. Het doet me denken aan typ-ex haha.

Hier een look die ik maakte met de eyeliner. Zoals je ziet valt het lekker op!


Wel is de lijn een klein beetje aan de droge kant waardoor hij niet 100% egaal is, maar niet zodanig dat je er niet mee kan werken of hij er niet mooi uitziet.


Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn look vinden!
  Wat voor looks zouden jullie nog meer willen zien met witte eyeliner?

3 opmerkingen:

  1. Ik zou het zelf nooit gebruiken, maar het ziet er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf :D die moet ik maar eens gaan scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een ontzettend gave eyeliner. Je hebt ook een schitterende look gemaakt en deze prachtig op foto's vastgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik