zondag 3 november 2013

Dramatic golden gala ooglook

Over een paar weken heb ik eindelijk het gala wat ik een hele tijd aan het organiseren ben. Ook ben ik dan jarig dus wil ik er natuurlijk op mijn best uitzien. De jurk die ik ga aandoen is rood dus het leek me mooi om daar rode lippenstift bij te dragen. Bij rode lippen vind ik een gouden ooglook heel mooi dus ik besloot alvast een ooglook met goud uit te proberen, dit is dus een uitprobeersel. De foto's kunnen wat verschillen omdat de zon af en toe doorkwam en dan weer wegging..










Voor deze look heb ik het zoeva pigment in golddiva op het ooglid gebruikt en de overige kleuren komen uit het au naturelle palette. De nepwimpers zijn van red cherry nummer #100.

Achteraf was ik toch niet heel tevreden. Ik vond dat er iets te veel zwart aanwezig was en de nepwimpers vond ik toch te overdreven. Binnenkort zal ik weer een nieuwe look uitproberen!


P.S. Sinds kort schrijf ik ook gastartikelen voor chicadeahora.nl, het eerste echte artikel is vandaag online gekomen, een stap voor stap smokey eyes look, het artikel kun je hier vinden!

19 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Lijkt me inderdaad prachtig in combinatie met dat rood. Wat leuk dat je een gala hebt én jarig bent. Ik ben ook bijna jarig, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie look, maar ik begrijp dat je de wimpers iets minder wilt. Dan komt het goud ook wat mooier uit. Ben benieuwd wat de uiteindelijke look gaat worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! De nepwimpers zijn net een beetje te heftig voor een gala inderdaad, maar de ooglook zelf vind ik echt prachtig, het zwarte valt best mee. Welke kleuren heb je precies gebruikt uit het Au Natural palet en waar heb je die allemaal aangebracht? Ik heb het palet ook dus ben wel benieuwd hoe je deze look zelf gemaakt hebt, altijd leuk voor inspiratie of om zelf na te maken of course :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, ik heb 'bark' aangebracht op het wenkbrauwbot en 'noir' in de crease en dit geblend met wat 'honeycomb' en ik heb 'nougat' als highlighter gebruikt!

      Verwijderen
  4. Prachtige look!


    x
    www.thecherryfactor.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Subtiel maar toch aanwezig, met dank aan de mooie gouden kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi ga je volgen op bloglovin! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de look heel mooi. De nepwimpers zijn misschien iets té. Zoals je al zei. Verder vind ik de look heel leuk. Je moet trouwens voor kerst echt veel looks maken, ze zijn erg inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik