woensdag 20 november 2013

NOTD: china glaze 'exquisite'

 Om de zoveel tijd bestel ik wat nieuwe nagellaken uit amerika op ebay en een van m'n favoriete merken om dan te bestellen is China Glaze. Dit leuke merk heeft een heel uitgebreid assortiment en heeft lakjes van goede kwaliteit voor een fijne prijs! Een van de kleuren die me wel aanspraken is 'exquisite',een lichtroze lak met veel kleine glittertjes uit de 'unites for a purpose' collectie. Kijk verder voor de foto's!






Op de foto's draag ik 2 redelijk dikke lagen en alsnog zie je tips er een beetje doorheen. Je zou nog een laagje kunnen aanbrengen maar ik hou niet van zo'n dikke laag en heb er vaak het geduld niet voor dus ik laat het zo, persoonlijk vind ik het niet erg. Ik vind het een heel mooi lakje, lekker meisjesachtig en staat ook heel mooi met een gouden accentnagel erbij. De volgende dag had ik een klein beetje tipwear maar dat was amper zichtbaar.

Zou jij dit lakje ook dragen?

8 opmerkingen:

 
Images by Freepik