maandag 11 november 2013

The Balm Bahama Mama bronzer Review


Vandaag alweer de laatste review van mijn bestelling bij themakeupspot. Ik had een nieuwe bronzer nodig aangezien mijn NYX bronzer toch wel bijna de bodem heeft bereikt. Ik besloot deze bahama mama bronzer van het merk the balm te bestellen. Ik wou graag eens iets proberen van dit leuke merk!

Om de bronzer zit een kartonnen omhulsel.

Het eerste wat je opvalt aan de bronzer is de verpakking waar een jaren 50 vrouw opstaat met prachtige curves en een bruin kleurtje.

De verpakking is van stevig karton en er zit een spiegeltje in, altijd handig!





Laten we gaan kijken naar de swatches!

Zonlicht:

Schaduw:

De kleur is volledig mat en de pigmentatie is goed! Ook voelt de bronzer heel zacht aan maar niet poederig, echt een hele fijne substantie. Met deze bronzer kun je heel goed contouren en omdat de kleur redelijk koel is ziet het er mooi natuurlijk uit.

De bronzer kost 16,50 maar is het wat mij betreft zeker waard. De kwaliteit is top, de verpakking stevig en uberschattig en met een bronzer kun je meestal een lange tijd vooruit.

Hebben jullie wel eens iets van the balm geprobeerd?

17 opmerkingen:

  1. Het ziet er echt super schattig uit en het pigment is ook goed!! :) Ik kende het merk nog niet maar ben wel super benieuwd, waar kan je het kopen?? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het nog nooit in de winkel gezien ergens maar ik heb het besteld bij themakeupspot.nl!

      Verwijderen
  2. Wat een onwijs schattig doosje! En de kleur staat je heel mooi. Ik volg je nu. liefs,
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi product staat je erg goed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er mooi uit, maar ik denk dat hij voor mij een beetje te donker is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie bronzer en hij staat je goed! Voor mij denk ik wat te donker maar inderdaad zeker zijn geld waard. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en je kunt het goed hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie verpakking! Ik heb nog nooit iets van The Balm geprobeerd. Deze bronzer is denk ik te donker/gepigmenteerd voor mij, hij staat jou wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nog nooit iets van the balm geprobeerd, het ziet er wel heel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nooit wat van The Balm geprobeerd. Het lijkt me wel een goede bronzer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem er erg mooi uitzien en ook de verpakking is heel leuk. De kleur vind ik je ook erg goed staan. Ik heb zelf nog geen producten van the balm gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik dacht eerst dat die veel te bruin zou zijn, maar dat valt reuze mee ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik dacht wow wat een donkere kleur, maar hij staat echt prachtig op je huid!
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik