maandag 18 november 2013

Nagellak&nepwimpers bestelling met china glaze, OPI en ardell

Ik vond het wel weer eens tijd om wat leuke nagellaken te bestellen bij beautyzone2007, mijn favoriete verkoper voor nagellak op ebay. Ook zag ik dat de verkoper nepwimpers van ardell verkocht. Deze wil ik graag eens proberen dus ik besloot ook 2 paar mee te bestellen samen met wimperlijm van duo. Kijk verder voor mijn aankopen!


De nagellakjes die ik uitkoos van china glaze zijn de kleuren 'red-y &willing', 'exquisite' en 'always a lady'. Van OPI kocht ik de kleur 'my favorite ornament'.

 Swatches met 1 laagje op een nagelwiel: 

De nepwimpers die ik kocht zijn de welbekende demi whispies van ardell. Ook kocht ik de 120 demi whispies. Verder nog wimperlijm van duo, de 'brush on striplash adhesive', een wimperlijm waar een kwastje in zit waarmee je de lijm op de nepwimpers kunt aanbrengen. Dit werkt veel handiger dan uit een tube aangezien je daar als snel te veel uit knijpt en het soms helemaal over de nepwimpers heen morst(been there), natuurlijk zijn er ook andere manieren maar ik vind het gewoon niet handig daarom ben ik zeker blij met deze aankoop vooral aangezien duo bekend staat als het beste merk voor wimperlijm.



Van de nagellaken zien jullie de komende tijd NOTD artikelen voorbij komen. De nepwimpers ga ik uiteraard gebruiken in een ooglook binnenkort!




19 opmerkingen:

  1. Mooie lakjes! Ben wel erg benieuwd naar de wimpers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke aankopen! Ik vind de kleuren van de lakjes die je gekocht hebt ook allemaal zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben super benieuwd naar de swatches van de nagellak! De gouden kleur is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een boel leuke producten gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn wel echt hele mooie lakjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks voor de tip, ik ga gelijk even kijken op eBay! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt echt leuke producten gekocht! Ik volg je nu.
    liefs,
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankoopjes, vooral die gouden OPI vind ik super mooi! Ben benieuwd naar de NOTD als hij op je nagels zit :D

    Ik ontdek je blog net via het veracamilla forum haha, onwijs leuke blog heb je! Ik volg je nu :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ongeveer de levertijd als je bij die naam op ebay bestelt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het 5 november besteld en afgelopen zaterdag al binnen dus binnen 2 weken :)

      Verwijderen
  10. Ik ben erg benieuwd naar de nepwimpers. De lakjes zien er ook prachtig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke bestelling zeg, deze verkoopster kende ik nog niet, maar ik ga zeker eens kijken wat ze allemaal heeft. Als jij echt zo tevreden bent over de nep wimpers en de lijm ga ik die ook bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik