zaterdag 27 april 2013

Catrice Matt About Pink Review

Lippenstift. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Al een tijdje stond deze mooie kleur van Catrice op mijn wishlist en gisteren na mijn tentamen ben ik naar de stad geweest om hem te kopen want dat mocht van mezelf haha :) Dit is mijn tweede lippenstift van catrice, ik heb frozen roze ook maar die kleur is niet helemaal mijn match maar ik draag hem af en toe wel. Dit keer kocht ik 'matt about pink'. Kijk mee voor de foto's en swatches!







Close-up.

Over de verpakking van Catrice lippenstiften ben ik erg te spreken. Ik vind ze er heel chique uit zien.


Swatch op mijn hand, het was erg lastig om de ware kleur van de lippenstift vast te leggen. Vooral aangezien het een regenachtige dag was en het al bijna 5 uur was toen ik deze foto's maakte maar ik heb mijn best gedaan.



En de kleur op mijn lippen. De kleur is roze met een koraal achtige tint. In het echt is de kleur veel opvallender en feller dan hier op de foto.

 Nog een paar fullface foto's, excuse my hair ik was net door de regen gefietst haha.





Op een of andere manier lijkt de lippenstift op de foto's veel minder intens jammer genoeg. Ik denk dat je deze kleur echt in real life moet zien om de ware kleur te zien. Maar ik ben erg blij met deze lippenstift, ik vind de kleur heel gaaf en ook heel leuk voor de zomer! En de catrice lippenstiften drogen je lippen niet uit dat is ook fijn.

Conclusie: als je dol bent op roze op je lippen en wel houd van een opvallend kleurtje raad ik hem zeker aan!


16 opmerkingen:

  1. Ik ben echt gek op dit soort kleurtjes, hij doet me een beetje denken aan Viva Glam Nicki 1!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja nu je het zegt hij heeft er wel wat van inderdaad :)

      Verwijderen
  2. Ik zat te twijfelen om deze te kopen. Goede timing van je, haha! Ik vind hem echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, vind je hem op foto's minder intens lijken? Ik vind hem heel net heel intens, maar dat is net mooi! Je staat er goed mee. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is zó mooi! Op foto's is hij inderdaad iets minder intens, hij is lekker knallend in het echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur, deze zal ik moeten aan mijn collectie bijvoegen denk ik XD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze kleur zelf ook en hij is echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nooo, hij is wel mooi intens hoor! Schitterende look heb je er ook bij op. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het echt zo'n ontzettend mooie kleur, echt zo'n kleur die ik er meteen uit zou pakken en zou kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er goed uit. Ik vind je ooglook hier prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, vooral aangezien ik hiermee door de regen moest en ik het niet eens had bijgewerkt haha :)

      Verwijderen
    2. Ik vond hem echt tegenvallen! Ben er denk ik te bleek voor, haha. Fijn dat 'ie jou goed bevalt!

      Verwijderen
  10. Ik heb het kleurtje hier thuis ook!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik