maandag 15 april 2013

FOTD: New signature look 3x

De laatste tijd merk ik dat ik vaak overdag voor dezelfde look kies. Toch probeer ik het elke keer net weer wat anders te doen. Wat toch wel het meeste voorkomt in mijn looks is een vrij neutrale kleur oogschaduw met een winged eyeliner erbij. Dit combineer ik met een roze lippenstift, van een vrij rustige tot hele opvallende kleur, afhankelijk van waar ik zin in heb. Nu laat ik 3 combinaties zien.

Look 1









Een shimmery lichtbruine look gemaakt met het mua heaven&earth palette.


Op mijn lippen NYX extreme lip cream in dolly girl.






Look 2




Weer een shimmery ooglook, maar nu meer een nude versie in plaats van bruin, en ik draag Tea Rose van NYX


 Look 3









 Een matte ooglook, met een lichtere kleur op het ooglid en een donkere kleur daarboven, gemaakt met het au naturelle palette van Sleek.. Op mijn lippen draag ik Lousiana van NYX.

Welke van de drie combinaties vinden jullie het mooist? Wat is jullie 'signature look'?



18 opmerkingen:

  1. Je hebt echt mooie wenkbrauwen! Leuke look ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dankjewel, mijn wenkbrauwen zijn eigenlijk van nature echt een ramp, ze zijn niet zo vol en blond, ik kan echt niet zonder wenkbrauwpotlood!

      Verwijderen
  2. Wauw echt een hele mooie look! =)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle drie hele mooie looks. Ik vind Tea Rose van NYX er echt prachtig uit zien op deze foto's, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hij is echt mooi he, ik merk dat ik hem erg vaak draag de laatste tijd!

      Verwijderen
  4. Ik vind alle looks heel leuk, maar mijn voorkeur gaat uit naar de tweede! Dat zou mij ook het meeste passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle looks staan je super maar ik denk toch dat ik 2 als ik moet kiezen het mooiste vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, de winged eyeliner op de laatste foto is gorgeous :-) Mooie looks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alledrie prachtig, wat ben je mooi! Mijn signature look is smokey eyes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alledrie de looks zijn mooi. Ik vind look nummer 3 het mooist. Mooie wenkbrouwen heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi! en ja, die eyeliner.. verslaving!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de tweede je het mooist staan en wat heb jij mooie lippen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat mooi allemaal!
    Ik heb look 2 en 3 echt super mooi staan <3
    xx Rachèl
    www.smoothiefresh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 3 prachtige looks, maar persoonlijk vind ik look 1 de mooiste! :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik