zondag 13 september 2015

4x Herfst outfits inspiratie (inclusief makeup)

De herfst is staat voor de deur en met dit regenachtige weer is hij eigenlijk al begonnen! Aan de ene kant vind ik dat jammer maar aan de andere kant is het wel een goede smoes om weer nieuwe kleding te shoppen! Ik heb zelf al het een en ander geshopt wat jullie al hebben gezien. Om alvast wat inspiratie op te doen heb ik 4 collage's gemaakt met kleding combinaties en daarbij de bijbehorende makeup look.
 In de herfst is het weer tijd voor warme truien maar zelf draag ik het liefst rokjes en jurkjes met een legging en een vest erbij. Dit rode jurkje is leuk voor als je op visite of uit eten gaat. Het mooie kanten vestje staat hier goed bij. Verder een basic bruine tas en een lekker warme zwarte jas erbij, ik vind deze trenchcoat erg leuk en vrouwelijk. Zwarte enkellaarsjes erbij om de oufit af te maken en qua makeup een mooie rozerode ooglook met rode lipstick.

De tweede look is meer casual; een skinny jeans en een bruin hemdje vormen de basis. Een comfortabel lang vest erbij en een sjaal zorgen ervoor dat je lekker warm blijft. Een bruine tas en enkellaarsjes erbij en klaar is de outfit. Voor de makeup look heb ik een smokey eye gekozen met paars en bruin, deze look draag ik zelf ook regelmatig want het staat erg mooi bij groene ogen. Maar ook bij bruine ogen zal het erg mooi staan.


De derde look is weer een wat nettere en meer volwassen look. Een zwart jurkje kan altijd en combineer ik met lange zwarte laarzen en een zwarte tas. Een mooie lange trenchcoat erbij in een lichte kleur zodat de look toch niet helemaal zwart is. Zwarte matte nagellak complimenteert de look en verder een opvallende wing eyeliner op het oog.

De vierde look is het meest casual van allemaal. De bordeaux gekleurde broek staat leuk in combinatie met het houthakkersbloesje. Deze bloesjes zijn dit jaar ook weer hip en ik heb er zelf ook een die ik regelmatig draag. Een bruine jas en tas erbij en witte allstars, volgens mij heeft iedereen hier wel een paar van in de kast. Een simpele makeup look met een subtiele wing en matte natuurlijke tinten oogschaduw erbij en dat wat alweer de laatste look. De kleding in de collage's is van esprit en ik heb de collage's gemaakt met polyvore.

Welke outfit zou jij wel in je kast willen hebben?



3 opmerkingen:

 
Images by Freepik