donderdag 10 september 2015

Shoplog boohoo & bonprix

De herfst komt eraan dus ik heb alvast wat kleding besteld. Zie hier mijn aankoopjes


Ik had geen laarsjes meer en ik kon nergens leuke vinden, tot ik deze zag bij bonprix. Het zijn simpele laarsjes en ze lopen erg lekker! Ook zijn ze lekker warm. Voor maar 30 euro zeker niet duur.




Ik heb nog nooit bij bonprix besteld dus was ook nieuwschierig naar de kleding, ik zag deze leuk trui met ombré effect en bestelde hem in de kleur 'natuursteen'. Hij was 20 euro en het is goede kwaliteit en ik vind hem erg leuk!



Ik hou echt van dit model rokjes en heb er meerdere van in mijn kast, deze geribbelde in een camel kleur was maar 8 euro dus moest ik hebben.






Ook bestelde ik een groene jurk, ik moet zeggen dat ik hem toch niet zo heel mooi vind eigenlijk maar gewoon voor school is het prima.




Tot slot nog dit jurkje die ik qua model toch mooier vind. Het is een mooie herfstkleur, met riem vind ik hem nog een stukje mooier staan.

Welke aankoop zouden jullie ook wel willen hebben?

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke herfstkleuren hebben de items! goed geshopt, erg leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het groene jurkje het mooist omdat het een iets langere lengte is :) Dat zie je niet zo vaak in de winkel helaas. Leuke items ook verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items. Allemaal echt mooie kleurtjes! Ik zou zelf de natuursteen-kleurige trui ook graag willen!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik