maandag 21 september 2015

Instagram diary augustus/september '15

De laatste instagram diary die ik poste was begin augustus alweer dus tijd voor een nieuwe! De vorige editie liep tot halverwege de zomervakantie dus nu laat ik zien wat ik de rest heb gedaan van de vakantie(naast mijn vakantiewerk maar daar heb ik geen foto's van). En inmiddels is het studiejaar ook al een paar weken bezig.

Begin augustus was het weer sneekweek tijd! Ik ben wel 5 avonden op stap geweest, wat nog maar de helft van de sneekweek is haha. Ik ben geboren en getogen in Sneek dus vind het erg leuk om bij te zijn desondanks dat ik er niet meer woon.

Lekker met het boatsje varen met familie en mn vriend die ook 2 dagen naar friesland kwam.

Dagje naar franeker en harlingen, ik was er zelf ook al een hele tijd niet meer geweest.

Parytime

Terwijl de sneekweek nog bezig was ging ik met mn familie naar heidepark in duitsland, een groot pretpark in het noorden van duitsland. In dit park staan vooral achtbanen dus niet voor softies haha.


We hebben overnacht in een hotel waar we heerlijk hebben gegeten en we hebben in alle attracties gezeten of meerdere keren, ik hou wel van over de kop gaan ik ben ook niet snel misselijk..

Ik besloot een plakboek te gaan maken voor mijn vriend, het eindresultaat liet ik eerder zien.

Lekkere paste pesto gemaakt met tomaten, rucola en mozarella.

Lekker zonnen aan de rijn, de favoriete chill plek van mij en m'n vriend als het mooi weer is.

In Ede was het heideweek, een soort feestweek met allemaal activiteiten, ik moest veel werken maar ben wel zaterdag wezen kijken op het plein maar de muziek was niet veel aan. Wel zijn we lekker uit eten geweest bij de pizzeria.

Nog even een weekendje naar huis voordat het studiejaar weer begint.

Het is altijd heerlijk thuiskomen in friesland, vanuit ons huis zien we ook over op deze schaapjes.

'
Ik mis griekenland nog steeds..

Na 3 jaar met een samsung rond te hebben gelopen die echt toe was aan vervanging heb ik een nieuwe mobiel gekocht, een motorola oto G 3rde generatie. Toen ik hem kocht was hij net geleverd bij de mediamarkt dus hij is echt heel nieuw, ik ben er erg tevreden over. De camera is ook heel goed en het scherm heel mooi scherp en helder.

De practica begonnen ook weer, ik doe de richting medische microbiologie dus dan ga je veel bacterien determineren.

Ik bestelde wat kleding op boohoo en bonprix.

Bootjevaren en lekker uit eten in amsterdam omdat een vriendin jarig was geweest.

Selfie met Saar.

Deze foto van mij en mn vriend is echt te schattig, ook al zeg ik het zelf.

Ik bestelde nepwimpers bij houseoflashes. Deze komt binnenkort in en ooglook, tenzij ik er een review van maak.

Lekker broodje falafel en patat op nijmegen centraal, gehaald bij the donor company.

Mooie zonsondergang in de trein.

Met mijn moeder de stad in geweest in Sneek, ik ging voor een winterjas en ik vond een leuke bij de C&A maar die was helaas niet meer in mijn maat. Wel kocht ik bij de c&a een joggingsbroek en een zwart rokje. Bij de vero moda kocht ik een nieuwe zwarte broek. Bij de action kocht ik nog handschoenen, sokken en shampoo.


Onderweg naar de stad had ik deze foto gemaakt van deze koe die wel heel goed is gelukt.

En dat was het alweer, je kunt me hier volgen op instagram.

1 opmerking:

  1. Altijd leuk om lekker foto´s te creepen, ook al volg ik je al op Insta :-) Altijd lekker om feestjes te pakken in de zomer, ik mis het nu ook al om lekker te terrassen!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik