maandag 7 september 2015

Herfst look met subtiele gouden glittereyeliner

Vandaag heb ik weer een look voor jullie. Deze heb ik al op instagram gepost en ook op facebook was hij al te zien in hoge kwaliteit. Het is een look die heel geschikt is voor de herfst, maar net even iets meer bijzonder door de eyeliner. Ik heb namelijk met gouden glittereyeliner een lijntje gemaakt net boven de 'gewone' eyeliner, dit geeft een apart maar feestelijk effect en heb ik al vaker gedaan in looks.





Gebruikte producten:
Hema wenkbrauwpotlood
Hema oogschaduwbasis
Wet 'n wild trio knock on wood
Ebay 15 neutral palette
Essence mascara
Essence liquid ink eyeliner
NYX candy glitter liner gold
Ardell demi whispies 
Duo wimperlijm

Gaan jullie deze look ook proberen?





5 opmerkingen:

  1. Wauw, erg mooie look! Ik hou dan ook van zulke kleuren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah gurl. ik was je uit het oog verloren, thank god dat ik je weer heb gevonden! Je bent namelijk één van mijn favoriete make-upbloggers, omdat je weet wat je doet, speelt met kleur en van een uitdaging houdt, maar ook jouw vooruitgang heb ik over de jaren heen gezien en je maakte toch sprongen! Wauw. De gouden glitters boven je eigen eyeliner, fenomenaal. Knap hoe alles er weer strak uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik