donderdag 15 januari 2015

Catrice nude purism collectie maart 2015


Ik schrijf niet zo vaak persberichten maar soms bij een leuke collectie wil ik wel een uitzondering maken! Deze nieuwe collectie genaamd nude purism komt in de lente uit. Hij bevat mooie natuurlijke lentetinten en matzwarte verpakkingen.

barely pink - nearly nude - silky rose - delicate rosewood

barely pink - taupe-less - pure blue(wie heeft deze naam bedacht? lijkt meer op grijs) - naked brown

pure shimmer highlighter - taupe- less (oogschaduwpalette)- naked brown

De collectie ligt vanaf maart in de winkels. Welke items gaan jullie scoren?


7 opmerkingen:

  1. ik ga zeker weten voor die highlighter :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de collectie echt zo mooi! Het is trouwens Purism, niet Prism haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige producten allemaal! Ik ga er zeker tegen die tijd eens naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet eruit als een mooie collectie! De lippenstiften worden ook steeds mooier :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik