woensdag 28 januari 2015

Paars/zilver ooglook met vintage romance palette&ardell paarse nepwimpers

Mijn tentamens zijn voorbij dus ik had eindelijk tijd om weer eens een ooglook te maken. Helaas was het nogal donker buiten dus is de kwaliteit van de foto's nogal matig maar ik hoop dat jullie alsnog kunnen genieten van deze ooglook. Ik heb mijn favoriete palette; het vintage romance palette van sleek weer uit de kast gepakt en ben aan de slag gegaan. Op het ooglid bracht ik alleen in het midden de zilveren kleur aan en de rest heb ik afgemaakt met paars en oranje om het te blenden. Tenslotte heb ik paarse nepwimpers gebruikt van Ardell om de look af te maken.




De paarse nepwimpers zijn zoals je ziet niet compleet paars en zorgt het voor een uniek effect!

Gaan jullie deze kleurencombinatie ook uitproberen?


18 opmerkingen:

  1. Hele mooie look, ik vind het ook zo'n mooi palette! Ik heb vandaag toevallig de review online staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze look is echt heel erg mooi, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie look heb je gemaakt <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaauw! Ik heb dit palette toevallig pas binnen gekregen maar nog geen tijd gehad er een uitgebreide look mee te maken. Dit is echt prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo ontzettend mooi. Ik vind het de lichte oogschaduw in het midden ook zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige look, zoals altijd. Dat zilver in het midden geeft een heel mooi effect. Ik vind de kwaliteit van de foto's echt dik in orde hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw wat heb je dat prachtig gedaan! Je foto's zijn ook zo mooi! Heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een prachtige look gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw jij maakt altijd prachtige looks en deze is dan ook zeker prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik