zaterdag 17 januari 2015

Essence sparkle + sand top coat Review

Met kerst deed ik met mijn schoonfamilie lootjes trekken en daarmee kreeg ik dit leuke lakje. Het is de essence 'sparkle + sand' top coat in de kleur 01 I feel gritty. Het is een soort van liquid sand topcoat voor over je nagellak. Kijk verder voor meer foto's!

Hier heb ik de nagellak over een witte lak gedaan. Dit moet wel want verder is hij doorzichtig. Zoals je ziet geeft het een mooi winters effect.


Er zitten mooie zilveren glitters in en de textuur is niet meer egaal; maar echt een liquid sand textuur wil ik het niet noemen.

Hier de topcoat over een paarse lak, toch een stukje minder mooi. Het is even uitvinden bij welke kleuren de topcoat mooi staat. Ik ben er zelf wel tevreden over want de bovenstaande fotos is met 1 laagje van de topcoat dus hij dekt goed, ook droogt hij snel en is hij toch wat meer speciaal dan een regulaire glitter topcoat. Wat mij betreft een aanrader!

2 opmerkingen:

 
Images by Freepik