donderdag 1 januari 2015

Dagelijkse look met sleek sunset palette


Sinds een tijdje heb ik het sleek sunset palette in mijn collectie en deze gebruik ik sindsdien heel vaak in mijn dagelijkse ooglook. Ik doe dat meestal in deze combinatie van kleuren; rode tint op het ooglid, goud in de binnenste ooghoek en bruin in de crease en lichtbruin onder het oog. Blend het uit met een warme gelige tint en breng een matte highlighter aan onder het oog. Vergeet je mascara en eyeliner niet. Als finishing touch breng ik een huidskleurig oogpotlood aan op de waterlijn. Ik heb bij het maken van de foto's nog geen foundation op vandaar dat mijn huid niet zo egaal eruit ziet.










Gebruikte producten:
Hema wenkbrauwpotlood
hema oogschaduwbasis
Sleek sunset palette
Essence liquid ink eyeliner
Jordana extreme volumizing mascara
Anastasia matte highlighter

8 opmerkingen:

 
Images by Freepik