donderdag 9 oktober 2014

Collective shoplog/aankoopjes met van haren, h&m, kruidvat, action

Ik had echt dringend nieuwe laarsjes nodig dus ik kocht deze zwarte laarsjes met gouden details bij de van haren voor 35 euro in nijmegen. Ze staan superleuk!

Bij de H&M in heerenveen afgelopen zaterdagmiddag kocht ik een pyamabroek die was afgeprijsd naar 7 euro! En verder nog een paarse bh voor 13 (met bijpassende hipster die in de was zit) en een roze bh voor 15 met zwarte details.

Vorige week zaterdag kocht ik in wageningen wat dingen zoals een een taartvorm, bodylotion en deo bij de action. Bij het kruidvat kocht ik een lipstick en nagellak waar jullie al een review over hebben gezien. Verder nog vitames en de double volume nepwimpers die jullie ook al hebben gezien in de ooglook laatst. Bij de tuinen kocht ik nog whey protein, dit gebruik ik na het sporten graag en ook nog scent chips voor in mijn geurbrander.

Hebben jullie nog geshopt de afglopen tijd?

9 opmerkingen:

 
Images by Freepik