vrijdag 3 oktober 2014

Herfst ooglook met bordeoux en groen +double volume nepwimpers kruidvat

Vandaag heb ik weer een ooglook voor jullie met lekker herfstige kleuren!

Ik heb bij deze look de double volume nepwimpers van het kruidvat gebruikt, deze nepwimpers was ik heel nieuwschierig naar en zoals je ziet zijn heel mooi! Ze lijken nog best natuurlijk en zijn goed draagbaar en zeker niet overdreven. Het aanbrengen is niet voor beginners want de nepwimpers hebben best een dik en stevig randje aan de aanzet en blijven niet makkelijk zitten(ze lieten bij mij ook een beetje los maar dat ligt ook aan mijn ogen die waterig werden). Maargoed laten we gaan kijken naar meer fotos van de look en onderaan vind je een lijst van gebruikte producten.










Gebruikte producten:
plakband
hema wenkbrauwpotlood
elf oogschaduwbasis
essence liquid ink
mac pigments 'heritage rouge'
zoeva pigment 'zen'
duo nepwimperlijm
nepwimpers kruidvat double volume
mascara maybeline cateyes
nyx esmeralda oogpotlood
oogschaduws uit mijn ebay paletje en de gouden kleur uit sleek vintage romance

12 opmerkingen:

 
Images by Freepik