maandag 20 oktober 2014

Instagram diary september/oktober

Het is weer tijd een kijkje in mijn leven! Ze hier de fotos van de afgelopen maand
Weer even naar de primark geweest in nijmegen(Waar ik studeer) Ik moet mezelf echt inhouden om niet vaker te gaan ;P

Lekker uit eten met vriendlief bij koekoekpannekoek in wageningen, deze pannekoek met sla en geitenkaas was erg lekker!

Ik was een paar dagen ziek en besloot maar breaking bad te gaan kijken, ik heb toen in 3-4 weken alle 5 seizoenen uitgekeken!

Een nieuwe foto gemaakt voor aan de zijkant van mn blog, ik draag hier material girl trouwens.

weer lekker cellen tekenen bij cytologie practicum.

Bloggen, dit artikel staat nog niet online.

2500 volgers op @makeupbyeline

Paardrijden met met een zusje, ik had al langer dan een jaar niet gereden maar het is net als fietsen, je verleert het niet! 

Ik kocht bij de van haren laatst nieuwe laarsjes en ik besloot ook nog deze mooie enkellaarzen te bestellen.

Latergram van vriendlief in de hema afgelopen zomer.

Op dit moment heb ik herfstvakantie en ben ik alles aan het samenvatten en doorkijken want volgende week en die week erop heb ik tentamens!

Mijn instagram account is @elinef92 zou het leuk vinden als je volgt!

7 opmerkingen:

  1. Je maakt echt mooie looks! Leuk dat je samen met je vriend bent gaan uiteten. leuke fotos x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's. je pannenkoek ziet er lekker uit!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die pannenkoek ziet er echt lekker uit, heb ik nu ook wel trek in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's, je bent wel lekker bezig geweest zo te zien! ;) Ik volg je nu op instagram trouwens

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik