donderdag 2 oktober 2014

Catrice in a rosegarden & england's rose lakje review&swatches!


De laatste tijd is er echt een trend richting neutraal gekleurde lipsticks. Deze nieuwe kleur van catrice past perfect in deze nieuwe trend. Deze mooie oudroze kleur genaamd in a rosegarden is onlangs nieuw toegevoegd aan de ultimate colour lijn en nu al heel populair!



Swatch:

Zoals we gewend zijn van catrice is de pigmentatie weer top! Deze kleur lijkt heel erg op mijn eigen lipkleur maar dan wat rozer. Dit is een kleurtje die ik mezelf elke dag wel zie dragen!

Ook kocht ik nog dit lakje van de limited edition 'check&tweed' genaamd england's rose. Een nude peachy kleur met subtiele shimmers.


Een leuk en geschikt lakje om te dragen naar bijvoorbeeld het werk. Dekt met twee lagen.

Wat vinden jullie van deze producten?

12 opmerkingen:

  1. Ik vind de lipstick heel mooi voor dit najaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die lipstick wil ik echt! Ik hou van zulke kleuren! Die nagellak is ook verrrrry pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ook daarom heb ik al superveel oudroze kleuren maarja ik draag te toch heel veel dus dan mag het :)

      Verwijderen
  3. In A Rosegarden heb ik ook gekocht. Wat een prachtige kleur, hè? Het nagellakje vind ik ook erg mooi. Goede combi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie producten! De lipstick heb ik zelf ook.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw prachtige lipstick, wil deze ook nog kopen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, die lipstick komt op mijn wishlist. Wat een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik