zaterdag 25 oktober 2014

Nieuwe camera! Nikon coolpix s6600

Al een tijdje had ik het idee om een nieuwe camera te kopen en ik had afgelopen week herfstvakantie dus heb flink lopen googelen over welke camera ik nou het beste kon aanschaffen. Mijn budget als student is helaas niet zo hoog dus een spiegelreflexcamera is helaas geen optie. De grootste reden waarom ik een nieuwe camera wou is omdat ik eentje wil die goed kan filmen! Mijn vorige camera was heel slecht in filmen en bovendien kon je niet inzoomen en jezelf niet zien. Met deze camera kan dat wel!

Specificaties van de camera:
12x optische zoom
16 megapixel
Full HD 1080p filmen
Wi-Fi

Op het eerste gezicht lijkt dit een gewone camera..

Maar hij heeft dus een kantelbaar scherm, waardoor je goed jezelf kan zien. Ideaal voor filmen en het maken van selfies!

De zoom heb ik al getest en die doet het erg goed kan ik je vertellen!


Ook kun je dmv de touchscreen van een afstand de camera bedienen, handig!

Ik ben zeker blij met mijn nieuwe camera en kan niet wachten om hem uit te testen. Jullie kunnen in de toekomst dan ook eindelijk youtube tutorials verwachten van mijn ooglooks!

Ik heb deze camera voor 177 euro besteld op bol.com

8 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit én budgetvriendelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw chill dat 'ie een uitklapbaar scherm heeft! Ik wil zelf ook graag 'upgraden' maar kan het op het moment jammer genoeg ook niet betalen (haat aan langstuderen haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty! Daar ga je vast veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal niet zo duur, super goede tip, dat scherm is zooo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat scherm is echt super handig zeg! Heel veel plezier met je nieuwe camera.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie camera voor een lekker prijsje. Dat scherm is zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik