dinsdag 14 oktober 2014

Mijn favoriete lipstick kleuren voor de herfst! +nieuwe enkellaarzen

 Het is nu dan echt herfst geworden en bij herfstig weer denk ik aan mooie herfstkleuren op de lippen! Vooral donkerroze en paarsige tinten zijn dan helemaal hot. Ik heb een aantal lipsticks uit mijn collectie gezocht die heel geschikt zijn voor deze tijd van het jaar!


 Mac ruby woo-rimmel london 107-catrice material girl-rimmel shocking pink-E.L.F. ravishing rose- essence blush my lips.


Ruby woo is een prachtige donkere rode lipstick die het vooral goed doet op bijvoorbeeld een gala. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nooit draag, simpelweg omdat ik gewoon geen rode lipstick draag, wat toch best zonde is want het is een prachtige kleur! De kleur ernaast van rimmel is een donkerpaars/rood met een bruine ondertoon. Echt een vampy kleur. Daarnaast zie je catrice material girl, deze kleur is erg populair ook heel draagbaar, van al deze kleuren draag ik deze het vaakst. Verder zie je rimmel shocking pink, niet meer te koop helaas, maar deze kleur is heel mooi donkerroze. De twee kleuren rechts zijn heel draagbaar; elf ravishing rose is een donker oudroze kleur en blush my lips is een wat opvallendere roze kleur maar wel best donker.


 Swatches:
De swatches zijn gewoon in dezelfde volgorde als ik ze hierboven heb laten zien.


Verder wil ik trouwens nog even deze leuke enkellaarzen laten zien! Ik had al eerder een collective shoplog laten zien maar ik besloot later om toch nog ook deze mooie enkellaarzen te bestellen bij van haren die ik in de winkel aan had gepast maar niet had meegenomen.(en er spijt van had)


Deze laarzen waren 35 euro en de hak is 8 cm dus je kunt er prima op lopen!

P.S. Ik ga binnenkort een betere camera kopen waarmee ik ook in HD kan filmen zodat ik eindelijk echte tutorials kan opnemen! Ik zit nu te denken aan de Nikon coolpix L830. Als jullie nog aanraders hebben(niet te duur want een canon eos60D ofzo kan ik niet betalen helaas) hoor ik het graag!


11 opmerkingen:

 
Images by Freepik