zondag 26 oktober 2014

Mijn eerste makeup tutorial!



Mijn eerste makeup tutorial is een feit! Nog niet perfect dat weet ik, maar dit is mijn eerste echte video en ook de eerste keer dat ik film met mijn nieuwe camera. De video's en beschrijvingen zullen in het engels worden gedaan omdat ik een instagram account heb @makeupbyeline waar ik heel veel internationale volgers op heb. In de beschrijving van de video staan de gebruikte producten. Ik ben trouwens op zoek naar een handig bewerkingsprogramma voor windows 8 laat het weten als je nog aanraders hebt!

Hier nog een foto's van de look:



10 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je eindelijk een tutorial hebt, ik vind het een prima video hoor :) Ik hoop dat ik nog heeeel veel looks van je kan bekijken zo, want je maakt de mooiste looks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie ooglook zeg, en fijne tutorial, kan rustig mee kijken hoe je alles doet ;) Ik gebruik zelf voor mijn videos wondershare video editor, maar echt super is het programma niet helaas, maar je kan het proberen?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje :) bedankt voor de tip ik ga er even naar kijken!

      Verwijderen
  3. mooie look :D vind die essence mascara echt super nice die je hierbij gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk een tutorial van je mooie looks! Deze is ook weer pretty! Trouwens het grote palette die je gebruikt he, hoe bevalt deze je? Is die een beetje goed gepigmenteerd? Ik heb deze namelijk ook besteld en ben wel niewsgierig of het wat is! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je het sleek vintage romance palette of die van ebay? Ik vind ze beide superfijn :D

      Verwijderen
  5. Leuk om een keer een video van je te zien ! De look is heel erg mooi ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie, so pretty! Mooie kleuren heb je gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik