zaterdag 4 mei 2013

NOTD: Essie Velvet Voyeur + hema matte topcoat nail art

Vandaag draag ik Velvet Voyeur van Essie, een prachtige chique donkere kleur.  Hij lijkt van een afstand zwart maar is eigenlijk heel donkerpaars/bordeau achtig. Ik kocht dit kleurtje een tijdje geleden bij een bestelling die ik deed op ebay.



 Hierna besloot ik een nail-art ervan te maken. Ik heb onlangs een matte topcoat gekocht bij de hema dus ik maakte een nailart waarbij ik de bovenkant van mijn nagels afplakte met plakband. Vervolgens lakte ik mijn nagels met de matte topcoat, even laten drogen en de plakband er weer afhalen. Deze nail-art is heel simpel en staat heel chique!



 Houden jullie ook van donkere nagellak en hebben jullie deze nail-art al eens geprobeerd?


12 opmerkingen:

  1. Dat heb je echt vet gedaan! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super gaaf! Die ga ik halen bij de hema zeg, wat geeft dat een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooi gedaan! Ik denk dat ik die matte top coat ook ga aan schaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan! Ik heb die topcoat ook, geeft net wat speciaals. De kleur van Essie vind ik trouwens ook erggg mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf! Toevallig heb ik dit gisteren ook uitgeprobeerd! Ik had het op internet gezien bij Chanel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf gedaan! En, mooie kleur zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw die matte topcoat helpt echt! Ik vind het een beetje aubergine achitg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. we love dark nail polish! and we love the idea of a darker tip french nail :) we're definitely going to try this one out

    www.mkstyleramblings.blogspot.com.au

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zelf hou ik het liever bij lichte kleurtjes, maar het is wel heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik