zondag 17 februari 2013

BB cream 37.2


Alweer een tijdje geleden bestelde ik deze BB cream op ebay, van het merk 37.2. Dit merk kende ik nog niet en ik besloot het te testen. Ik geloof dat hij iets van 7 euro was en hij kwam vanuit china dus het is een aziatische BB cream. Al 2 keer eerder heb ik aziatische BB creams geprobeerd; één van skin 79 en van shills. Deze waren me allebei goed bevallen.


De kleur is perfect voor mij. Het is een licht beige kleur met een gelige ondertoon.

De dekking is goed! Ook smeert deze BB cream fijn uit, hij is lekker creamy, wat mij betreft beter dan die van skin 79 die wat lastig smeert. Ook past de kleur beter bij me van die van skin79(die is donkerder en meer assiger dan gelig). Ik ben tevreden! Ik raad hem zeker aan als je een BB cream wilt die goed dekt en als je net als ik een lichte huid heb maar niet de állerlichtste. 

Welke BB creams hebben jullie?

9 opmerkingen:

  1. Deze lijkt mij erg fijn, heb zelf ook een goede dekking nodig vanwege mijn acne dus deze zou denk ik wel goed matchen, ook met mijn huidskleur :) Weet je misschien nog bij welke verkoper je deze hebt gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier is de link!: http://www.ebay.nl/itm/New-Blemish-Balm-BB-Cream-with-Silk-Amino-Acids-50g-Brand-Name-No-37-2-/180840241464?pt=US_Makeup_Face&hash=item2a1aeb1938
      xx

      Verwijderen
  2. Ziet er goed uit! Door mijn super lichte huid is het voor mij lastig om BB`s via internet te bestellen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg goed uit deze BBcream! Zelf heb ik eigenlijk alleen nog de BBcream van de Kruidvat geprobeerd, omdat de meeste die hier te koop zijn niet is wat ik zoek. Misschien toch maar eens op ebay rondkijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit! Ik heb een tijdje de BB cream van Garnier gebruikt, alleen mijn huid reageerde er onwijs slecht op. Ik kreeg er puisten van *zucht*. Dus voor mij even geen BB creams meer haha.

    x
    www.thecherryfactor.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit en hij lijkt me ook erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi eline, kwam je blog tegen via MadebyMalou. Ik heb laatst BB-cream van Ginvera gebruikt, zat bij de glossybox. Was ook heel goed bevallen en de eerste keer dat ik een BB-cream gebruikt heb. Snap nu de hype :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik