dinsdag 26 februari 2013

MUA heaven&earth palette

Een tijdje geleden was er op de site van MUA 50% kortingsactie. Veel meiden op het girlscene forum, waaronder ik, probeerden wanhopig leuke make-up te scoren. Maar omdat iedereen zo massaal ging bestellen liep de site de hele tijd vast. Mij is het dus niet gelukt om iets te bestellen, maar een ander meisje op het forum had wel voor iedereen spulletjes kunnen bemachtigen wat ze toen heeft verdeeld. Ik kreeg dit palette die ik echt supergraag wou hebben want het is namelijk een dupe van het naked palette!  Ik vind het echt geweldig dat MUA een dupe heeft gemaakt want het naked palette vind ik persoonlijk te duur. 


Ik heb het palette inmiddels een paar keer geprobeerd en de pigmentatie is top! Ook brokkelt de oogschaduw niet af(wat bij het sleek palette bij sommige oogschaduw's wel zo is). Het enige minpuntje is dat er geen helemaal matte kleuren in zitten.


Ik heb geen swatches gemaakt want dat vind ik zonde, maar als je googled zijn er genoeg swatches te vinden. Zoals op deze site, waar het palette word vergeleken met het naked palette en je inderdaad goed de overeenkomst kan zien! Jullie kunnen uiteraard wel een look verwachten! :)

Hebben jullie ook een palette van MUA?

11 opmerkingen:

  1. Hij ziet er best leuk uit! Ben benieuwd wanneer je er een look mee maakt.

    x
    www.thecherryfactor.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi palette!
    Heb de prijs even opgezocht en hij is helemaal niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb bij de kortingsactie wel mijn slag kunnen slaan en ik heb twee andere palettes en aantal nagellakjes gekocht! Het duurde wel ontzettend lang voordat de bestelling goed in orde was helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Deze kende ik nog niet! Ik heb het Undressed palette (exacte dupe naked 1) en het undressed me too (naked 2). Ik hou van MUA! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De link die naar die andere site gaat swatcht trouwens het Undressed palette en niet het Heaven & Earth...

      Verwijderen
  5. Het palette ziet er heel mooi uit! Zelf heb ik geen palette van MUA en moet ook eerlijk bekennen dat dit de eerste keer is dat ik van dit merk hoor haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt me inderdaad een mooie dupe van het Naked Palette en wat lief dat ze dat heeft gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik