dinsdag 5 februari 2013

Blush & concealer palette ebay review +swatches

Laatst besteld ik op ebay het blush palette en het concealer palette. Ik had al veel goeds gelezen over deze palettes dus ik was zeker benieuwd. Bovendien vond ik dat het tijd was om mijn blush en concealer stash uit te breiden want ik heb slechts 2 blushes en geen concealer(vroeger wel gehad maar ik vind vaak foundation of bb cream net zo goed)

Concealer palette boven en blush palette onder. Het blush palette is wel bijna twee keer zo groot. De verpakkingen zijn mooi mat zwart en redelijke kwaliteit.

Het blush palette. 



Het concealer palette. De kleur helemaal linksbovenin is een highlighter, die daaronder is voor rode plekjes en de roze is voor wallen. 

Swatches op papier van de concealer. Op mijn hand is het zelfs nog gepigmenteerder dan op het papier, maar op het papier kun je beter de kleuren zien. Sorry dat de fotos wat aan de donkere kant zijn, de zon ging weg en mijn camera is nogal afhankelijk van het licht.

       Swatches van het blush palette.

Swatches van de blushes in het zonlicht waardoor je goed kunt zien welke glitters hebben. De blushes lijken op papier niet zo gepigmenteerd maar dat zijn ze wel!




Mijn ogen zonder make-up. Ik heb best wel een dunne huid en het gebied rond en onder mijn ogen is nogal blauw.. in het echt zelfs nog meer dan op de foto.

Met concealer. Ik heb eerst een beetje roze concealer opgedaan en daarboven de op één na lichte kleur. De kleuren zijn lekker creamy en goed gepigmenteerd, ik ben heel blij met dit palette! Er zitten heel veel kleuren in dus als je in de zomer bruiner bent kun je gewoon een donkerdere kleur gebruiken. De hele donkere kleuren zou je kunnen gebruiken om te shapen. 


Hier heb ik de perzikkleurige blush gebruikt om te shapen en een roze blush op mijn wangen. Er zitten mooie glittertjes in! Ook over dit palette ben ik heel tevreden.

Het concealer palette kocht ik hier voor 2,86 en het blush palette voor 4,85 hier :)

Hebben jullie ook een van deze palettes?



9 opmerkingen:

  1. Wauw, de blush palette vind ik erg goed er uit zien! Wat heb je trouwens prachtige ogen, jaloers haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat blushpalette ziet er erg mooi uit! Helemaal voor dat geld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig palette !
    En wat heb jij een prachtige oog kleur, heel zeldzaam volgens mij, want zoiets heb ik nog bijna nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat blush palette is echt fan-tas-tisch!
    Super leuke blog btw! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow dit lijkt echt op de sleek paletten, er zitten wel veel mooie kleurtjes in!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas is het concealer palette niet meer te koop, jammer, wilde m zo graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit! De link naar het concealer palette werkt niet meer. Maar ik ga hem zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik