vrijdag 15 februari 2013

EOTD: easy smokey dark brown eyes









 Ik had spontaan zin in een donkere look die toch snel is en niet te donker. Deze look is heel simpel: eerst doe je oogschaduwbasis op, vervolgens zette ik met zwarte eyeliner een lijntje boven mijn ogen. Daarna breng je donkerbruine oogschaduw aan op het ooglid, en vervolgens nog wat extra in de crease. Met een huiskleurige oogschaduw bleng je het geheel, vervolgens neem je witte oogschaduw en blend je dit vlak onder wenkbrauwen. Vervolgens zet je nog een keer een lijntje over het oude lijntje met zwart eyeliner en breng je de zwarte eyeliner aan de binnenkant van je ogen aan en hieronder, blend dit met wat van de bruine oogschaduw. Mascara aanbrengen en klaar! Het klinkt als een lang verhaal maar het leuke aan deze look is dat je niet met heel veel kleuren werkt en je hoeft ook niet heel precies te zijn want dezelfde kleur zit op het ooglid en in de crease, en je hoeft ook niet met vloeibare eyeliner aan de slag ;) Bovendien staat donkerbruin bij alle oogkleuren!

P.S. Sorry dat het artikel nogal laat is.. ik heb vandaag een brak dagje ;)


8 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit! Ik ga het eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, wat heb je mooie ogen. Prachtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie look en je hebt echt super mooie ogen! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik vind dat je het netjes gedaan hebt. De kleur staat ook prachtig bij je groene ogen.

    Liefs,
    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie! Ik kan het niet vaak genoeg gezegd hebben, maar wauwie.. Wat een mooie ogen! Lovely look! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik