zondag 3 februari 2013

Winter Wonderland competitie look

De afgelopen weken deed moment ik mee aan de Winter Wonderland competitie op het bybeautybloggers forum. Vandaag kreeg ik een berichtje binnen en ik heb gewonnen! Daar ben ik natuurlijk superblij mee! Ik kom 4 weken op de voorpagina van het bybeautybloggers forum te staan. Nu laat ik de foto's zien van de look. De opdracht was een 'winterse' look te maken. Ik pakte mijn sleek sparkle 2 palette erbij en ging aan de slag.


De lippenstift is trouwens rimmel kate moss collectie kleur 101.





Ik hou van de winter dus ik vond dit een leuke competitie. Ik ben dol op schaatsen, sneeuw en warme chocolademelk. Zodra er de mogelijkheid is tot schaatsen grijp ik die meteen. Ik vind de winter minstens net zo leuk als de zomer.. dit komt waarschijnlijk grotendeels ook door mijn Friese genen, vrienden van mijn studie uit Limburg moeten niks hebben van sneeuw en ijs. 





De look is een smokey eye geworden met hele koele kleuren. Verder was het nog wel leuk geweest om glittereyeliner of nepwimpers op te doen maar ik maakte deze look toen ik thuis was bij m'n ouders dus die mogelijkheid had ik helaas niet.. toch is de look zonder poespas ook wel mooi geworden. Bovendien vind ik het effect van mijn warme groene ogen in tegenstelling tot de koele blauwe kleuren wel wat hebben.




Dezelfde middag ging ik schaatsen maar toen heb ik de look wel even verzacht want het valt wel heel erg op overdag! Als ik op stap zou gaan zou ik dit best wel kunnen dragen.

Zijn jullie ook lid van het bybeautybloggers forum?



13 opmerkingen:

  1. Super mooie look!
    Ik deed ook mee aan de competitie, maar jij bent de oprechte winnaar!
    Proficiat!
    Rani xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ik vind het een mooie look! Ik zit ook op BBB ja! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi en zeker verdiend gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie look! Begrijpelijk dat je hebt gewonnen hihi.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwwauwwauw and did i mention wauw? Vind 'm echt supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg mooi! Door deze look zie ik nu wat beter hoe je verschillende tinten op welke ''plek'' moet maken, dankjewel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, ik had op je gestemd, omdat hij echt ontzettend mooi was! :) Jouw look doet mij denken aan één van mijzelf, love de donkere combinatie! Yes, of course zit ik op BBB, ben een mod. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW echt super mooie look!
    die blauw<3

    Leuke blog heb je !
    Liefs Wendy www.proudbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een hele mooie look! Ik heb op je gestemd en je hebt terecht gewonnen :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik