woensdag 27 februari 2013

EOTD: purple glitter

Vorige week ging ik op stap en had ik zin om glitters op te doen. Ik gebruikte hiervoor een lichtpaarse glitterpigment van nyx. Dit doe ik wel vaker als ik op stap ga en dit geeft echt iets extra's aan je look. Ook heb ik halve nepwimpers gebruikt.



                              Deze foto is onscherp maar dan zie je mooi de glitters :)


Op deze foto zie je hoe mooi sleek rose gold blush is, met de subtiele gouden glitters!


Het nadeel aan glitterpigment is dat het daarna lastig word om een net lijntje te trekken.



Nu zie ik dat er een haar aan mn oog zit gekleefd, oeps!


Wat vinden jullie van glitterpigments? 

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie look, gaaf met de glitters! Paars vind ik een prachtige kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dit heb je echt super mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie look, leuk zo met die glitters!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een mooie look! Leuk voor op een feestje.

    x
    www.thecherryfactor.com

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik