zondag 24 februari 2013

Huishoudbeurs aankoopjes


Vandaag ben ik op de huishoudbeurs geweest. Daar was ik nog nooit geweest dus ik was wel benieuwd wat er allemaal te doen en te kopen was. Ik had al gehoord dat het dit jaar tegenviel dus ik verwachtte er al niet te veel van. Er was inderdaad bijna niks meer gratis. Wel was bijna alles afgeprijsd. Ik kocht voor 15 euro deze leuke bikini(hij was eerst 60 euro!). Bij de milka stand kon je voor 3 euro een tas krijgen vol met milka producten. Bij de tuinen kocht ik 2x biologische quinoa(dat is een heel lekker en gezond graansoort), en een geurkaars die naar kaneel ruikt. Verder kreeg ik nog gratis koekjes van timo-out en wasverzachter. Ik heb niet veel gekocht en ook geen make-up, ze hadden wel een aantal make-up stands. Helaas was bij rimmel de apocalips lip laquer al uitverkocht want die wou ik graag. Ze hadden ook make-up van diverse merken voor 1 euro maar dat was allemaal uit oude collecties en sprak me niet aan. Toch was het zeker een leuk dagje uit :)

Zijn jullie al eens op de huishoudbeurs geweest?

7 opmerkingen:

  1. Mooie bikini! Ben er zelf ook nog nooit geweest maar het lijkt mij erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aankopen, ik wil er ook naartoe volgend jaar! Wat een leuke bikini!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zelf nog nooit naar de huishoudbeurs geweest en na veel slechte verhalen denk ik ook niet dat het snel gaat gebeuren. Volgens mij is het de laatste jaren wel een beetje achteruit gegaan.. Alsnog wel hele leuke bikini!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bikini lijkt heel erg op die van mij! Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er niet geweest. Maar het lijkt mij wel is leuk om een keer te gaan. leuke bikini!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, al die milka dingen, hmm! Leuk! Ik wil er echt een keer heen.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik