donderdag 7 februari 2013

EOTD: matte warme bruine smokey eye

Sinds ik het au naturelle palette heb van Sleek gebruik ik hem dagelijks. Vaak probeer ik een random combinatie van kleuren uit om te zien welke kleuren leuk staan bij elkaar. 

Toen ik deze combinatie ontdekte was ik verrast. Bark is een neutrale bruine kleur en regal een warme bruine kleur, met honeycomb erboven geblend zorgt dit voor een matte warme bruine smokey eye die wat mij betreft best elke dag kan. 














Zouden jullie deze look dagelijks dragen? xx

11 opmerkingen:

  1. Mooie look, ik zou het zeker dagelijks dragen.. alleen zonder of met een dunner randje eyeliner! Wordt bij mij zo´n geklieder in de ochtend, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi (:
    Ik zou dit wel elke dag kunnen dragen ja. Moet misschien dat palette toch iets vaker gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, schitterend hoe je de wing hebt gemaakt! Uitmuntend! Ik houd van Sleek, Bark is mooi qua intensiviteit. Cappuccino is ook op en top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en toch neutraal, prima look voor elke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik ga m'n au naturelle palette ook maar weer eens pakken! Wat een mooie look!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw hele mooie look, ook niet te opvallend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt wel! Deze EOTD is gewoon geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie look, ik vind je ogen sowieso al heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik