vrijdag 1 februari 2013

De nieuwe lakjes van catrice!



Sinds kort sta ik op de perslijst van catrice. Vandaag kreeg ik een heel leuk mailtje binnen, namelijk over de nieuwe nagellakjes die eraan komen. Kijk mee naar de nieuwe kleurtjes! 





Karl Says Très Chic







Don’t Tell Mademoiselle!




Meet Me À Paris




Apropos Coco




My Café Au Lait At Nôtre Dam







Bonjour Chérie!




Cotton Candy At Eiffel Tower




Fuchsiarama




Pimp My Shrimp




Papa Don't Peach




Orange-Utan




Earnie & Birdy




Oh My Goldness!




Genius In The Bottle




Goldbusters




Hugo Moss




I'm Not A Greenager




Walk The Lime




Shopping Day At Bluemingd




Miss Piggy's BF




Denim Moore




Purple Reign




George Blueney




Bloody Mary To Go







Caught On The Red Carpet




Fred Said Red




Meet Me At Coral Island




Rosy One More Time




Bricky Mouse




The Monkey Gets Funky




Robert's Red Ford




Raspberryfields Forever




The GlamoureX Factor




The Pinky And The Brain




You Better Think Pink




Will You Berry Me?!




Lilactric




Even More Heavy Metallila




The Dark Knight




In The Armee Glow




Squeeze Me




Petrolpolitan




Mint Me Up




Vino Tinto




The Effect Maker




Black To The Routes




I'm Dynamite




In totaal bestaat de collectie uit 47 kleuren. Sommige kleuren ben ik heel benieuwd naar, vooral naar Denim Moore, Karl Says Très Chic en Vino Tinto. Het valt me ook op dat sommige kleuren zijn gebleven, zoals Raspberry fields forever en Caught on the red carpet.

Ik ben ook blij dat de lakjes nog dezelfde verpakking hebben, ik vind de verpakking wel mooi en bovendien staat het dan niet raar in vergelijking met je oude lakjes in je stash.

Vanaf maart liggen deze kleuren in de winkel.

Wat is jullie indruk van de nieuwe lakjes van catrice?


7 opmerkingen:

  1. Hele leuke lakjes! Mooie kleuren! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ze zijn echt heel erg mooi! Ik kwam er laatst achter dat ik geen een lakje heb van catrice! Binnekort toch maar eentje aanschaffen denk ik (:

    xBo
    www.stuffbybo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zitten echt hele mooie lakjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lakjes zitten er tussen zeg! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lakjes! Al mijn nagelak komt van Catrice en Rimmel, het zijn zo'n goeie merken! Caught On The Red Carpet is één van mijn favorieten! Hoe kan je op de perslijst van Catrice komen? :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The Effect Maker, I'm Dynamite en Fred Said Red gaan zeker weten meteen mee met mij naar huis! Vind de nieuwe lijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik