maandag 25 februari 2013

NOTD: Max caviar nails


Bij de action kocht ik laatst de max kaviaar nagels set. Kaviaar nagels zijn echt hip de laatste tijd dus ik was benieuwd hoe het zou staan. Ik vind de bolletjes(of zoals het meisje in de action naast mij zei op z'n fries: 'mei die boltsjes') heel leuk en vrolijk. Ik vind alleen de witte lak niet zo mooi want het geeft echt het gevoel alsof je typ-ex op je nagels hebt gesmeerd. Misschien staat het leuker met zwarte lak. Trouwens de nagellak chipt wel snel dus het is wel van slechte kwaliteit(maarja wat wil je voor 90 cent) 

Hebben jullie deze set ook en wat vinden jullie ervan?

9 opmerkingen:

  1. De witte nagellak vind ik inderdaad iets minder met zwart zou het beter staan denk ik. Zelf heb ik de set nog steeds niet omdat ze bij ons nog steeds niet in de winkels liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh ziet er wel leuk uit. Met zwart lijkt het mij inderdaad mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zou inderdaad mooier staan bij zwart, maar dit is ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!ik had deze nog niet zien liggen bij de Action. Zelf had ik een setje gekocht bij de Primark (uit een kerstcollectie denk ik) die doet het super goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik ben zelf wel heel erg fan van witte nagellak. De bolletjes lijken me alleen niet zo fijn zitten, en zullen er bij mij al binnen een paar minuten af zijn haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb zoiets nog niet geprobeerd, ben wel erg benieuwd want het ziet er wel leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel erg leuk uit! Vooral ook dat het allemaal verschillende kleuren balletjes zijn vind ik mooi, want zo past het bij heel veel kleuren nagellak. Ik ben vandaag nog even bij de Action geweest, maar helaas lagen deze setjes (nog) niet hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love de caviar nails! Ik ben juist gek op witte nagellakken, maar met een kleurtje is het of course ook nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergaaf! Ik ga binnenkort maar even kijken :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik