dinsdag 19 februari 2013

Shoplog action, kruidvat en meer



Afgelopen zaterdag ging ik in Sneek even de stad in met m'n moeder. Als eerste zijn we naar de action geweest, daar kocht ik: schoonmaakhandschoenen, knijpers, felroze washandjes, 2 geurkaarsen, potjes van hak, wattenstaafjes, max nagellak set met kaviaar beads en een duo puntenslijper en nog omega 3 en een douchegel. Bij de hema kocht ik nog een collegeblock en een foundation kwast. Bij de xenos kocht ik een appelsnijder(de vorige ging stuk helaas en ik kan er niet zonder haha). Best wel veel huishoudspullen zoals je ziet maar ik woon op mezelf dus deze spullen neem ik allemaal mee in m'n koffer naar m'n studentenkamer in Wageningen. 


Ook was ik de week daarvoor nog in Wageningen in de stad. Bij de kruidvat kon ik met mijn extra voordeelkaart voor 10 euro een beyonce parfum halen. De rode versie had ik al dus ik nam de paarse mee, ik droeg deze donderdag met uitgaan en ik kreeg er complimenten over dus dat bewijst dat hij lekker is! Ook kocht ik de express dry nail-art drops. Ik heb ze al een keer getest en het is prima spul, toch verknoeide ik nog steeds één nagel.. nog even verder testen dus.

Hebben jullie nog wat geshopt afgelopen week?

7 opmerkingen:

 
Images by Freepik