zaterdag 22 juni 2013

100 bloglovin volgers winactie!

Yeah! Gisteren heb ik dan eindelijk de 100 volgers gehaald. Ik zat de hele tijd vast op 98 haha, maar nu kan ik eindelijk een giveaway doen! Ik heb geprobeerd een leuke box met producten samen te stellen die uniek zijn zodat niet iedereen de producten al in huis heeft. Het enige wat je hoeft te doen is de rafflecopter invullen. Het enige wat verplicht is is het volgen met bloglovin. Optioneel kun je me volgen op instagram en een tweeten over de give-away. Ik zou het ook leuk vinden als je dit artikel 'liked'. Verder is het ook handig als je even een comment achterlaat waarin je laat weten dat je meedoet!


Wat zit er in het pakket:
- syoss heat protecting spray
- beautyblender dupe
- maskertje 'passionate pearl' dr. van de hoog
- texture lakje china glaze in 'bump&grind'
- zwart oogpotlood pupa
- wet 'n wild palette in 'i'm getting sunburned'




De winactie loopt precies een week, dus tot volgende week zaterdag 12 uur. Succes!

33 opmerkingen:

  1. Gave actie!
    ik volg je op instagram, bloglovin. Helaas kan ik je niet tweten ik heb geen twitter!!

    Ik zou dit pakket echt graag willen winnen ik hou van alle producten en merken en heb met vele merken nog geen kennis gemaakt!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winactie! Allereerst: gefeliciteerd! Wat leuk dat je 100 volgers hebt :-) Ik doe graag mee! Er zitten erg mooie producten in dit pakket :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke win - actie ik doe zeker mee! 100 volgers alweer jeetje. Ik volg je sinds gisteren dus misschien was ik wel nummer 100! heb er eigenlijk niet opgelet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 100 volgers! Ik doe mee!
    Liefs Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaauww super goed Eline, gefeliciteerd!!! Ik doe heeeel graag mee met de winactie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik doe mee!
    email: tanitakok@yahoo.com

    groetjes,
    tanita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wooot ik doe mee :D heb het formulier ingevuld!
    voor het geval mijn email niet zichtbaar is: info@femketje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook mee :) Volgde je al via bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe meee!

    xx Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe natuurlijk mee :) Gefeliciteerd met het bereiken van 100 volgers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier doe ik graag aan mee!

    sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mijn e-mail: piinkbeautyprincess@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sowieso dat ik meedoe! Ik hou van china glaze en die kleurtjes oogschaduw zijn echt perfect bij mijn ogen! :) Erg leuk en gefeliciteerd met je 100 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe zeker mee!
    Super leukk pakket, hoop echt dat ik win!
    Natuurlijk volg ik je en heb ik ook je artikel liked..
    Dus op na de 200 volgers!:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super actie!
    Ik doe mee :D.
    Ik ben namelijk erg benieuwd naar China Glaze nagellak. Ik heb het nog nooit gehad en met texture vind ik het alleen nog maar leuker.
    Ook gefeliciteerd met de 100 volgers en op naar de 200 :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke winactie, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk pakket, ik doe mee! Ik volg je via bloglovin, instagram en hier is de tweet: https://twitter.com/xBeautiflbeauty/status/348890115545899008

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je volgers!! Goed zeg en heeel leuk deze winactie! Ik doe zeker mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gefeliciteerd mat je 100 volgers. Leuke winactie! Succes voor alle dames die meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met de 100 volgers! Ik doe graag mee! Ik kan alleen niet volgen op Instagram, de rest doe ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd, ik wil nog graag mee doen maar kan niet meer meedoen op je giveaway rafflecopter erg jammer.

    x Tessa (tes4you@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd, ik wil nog graag mee doen maar kan de rafflecopter niet meer invullen. dan geeft die een melding dat er niemand meer bij kan.

    Misschien kan je mij er nog wel bij zetten? want ik vind het echt een leuke winactie

    x Tessa (tes4you@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik