zondag 2 juni 2013

Tag: 10 things I would repurchase

Vandaag de 10 things I would repurchase Tag. Kijk mee naar de producten die ik heb uitgekozen!

Deze oogschaduwbasis had ik vroeger al en nu ik hem weer opnieuw heb gekocht merk ik weer hoe fijn deze is. Ja ik blijf bij deze oogschaduwbasis voorlopig!

De hema wenkbrauwpotloden gebruik ik al jaren en ik heb al meerdere potloodjes in diverse kleuren versleten. Ik heb ook een tijdje poeder gebruikt maar dit potloodje vind ik toch wel handiger.

Sinds ik dit palette heb kan ik niet meer zonder, het is mijn everyday palette. Ik wissel soms af met het mua heaven&earth palette maar ik blijf na een tijdje teruggaan naar dit palette. De grootste reden hiervoor is dat er zoveel verschillende maar neutrale kleuren inzitten, en ook hele mooie matte kleuren.

4. Revlon colorstay foundation
Deze foundation kocht ik afgelopen zomer in london en heb ik daarna veel gebruikt. Tussendoor gebruikte ik enkele andere BB creams maar als ik foundation op wou pakte ik deze erbij en hij is fijn! Als hij op gaat koop ik hem zeker opnieuw.

5. Rimmel stay matte pressed powder
Zoals je ziet zit er al een flinke pan! Deze poeder heb ik al meerdere keren opnieuw gekocht en ik blijf hem kopen, het is gewoon een fijne matterende poeder.


Sinds ik deze mascara heb gebruik ik eigenlijk bijna geen andere mascara's meer. Dit is zeker een fijne mascara en zolang ik geen andere mascara's tegenkom die me beter lijken ga ik deze gewoon opnieuw kopen.


Eerst had ik de liquid eyeliner, deze was fijn maar je kon hier geen dun lijntje mee maken. Met de liquid ink kan dat wel. Inmiddels heb ik ook de waterproof versie gekocht en deze is zelfs nog iets fijner dan het origineel.

Ik kocht bij mijn nyx bestelling 2 blushes, beide vind ik fijn maar ik gebruik mauve wel een stuk vaker dan peach. Mauve zorgt voor een heel natuurlijk effect waardoor je niet het gevoel hebt dat je blush op hebt.

Het was moeilijk kiezen tussen de lipsticks en de extreme lip creams. Beide producten vind ik erg fijn. Ik heb echter al heel veel lipsticks van nyx(10) en van de nyx extreme lip creams heb ik er nog maar 3, dus de kans is groter dat ik de nyx extreme lip creams opnieuw zou kopen dan de lipsticks. De kleuren zijn heel leuk en je hebt de intensiteit van een lipstick maar de finish is wel meer glossy.


10. Syoss volume lift haarspray
Ik ben niet zo kieskeurig wat betreft wat verzorgingproducten. Ik geef er niet veel geld aan uit en het merk maakt me niks uit zolang het maar werkt. Er is echter een product waar ik niet meer zonder kan omdat het écht een heel fijn product is, namelijk de haarspray van syoss!

Welke 10 producten zou jij opnieuw kopen?




19 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar die NYX extreme lip creams. Zag ze in Madrid... maar niet gekocht :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zeker benieuwd naar de NYX blushes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeh ja dat sleek palette! love sleek :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie producten :-) Ik ben erg nieuwsgierig naar de eyeshadow base van Hema. Ik gebruik altijd van Essence, maar een keertje afwisselen is juist leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, ik heb zelf ook best lang die van essence gehad hiervoor maar hij ging snel op vond ik! en die van de hema vind ik toch wel wat beter :)

      Verwijderen
  5. Leuke producten! Die Rimmel Stay Matte heb ik ook altijd, werkt super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De Revlon Colorstay staat bij mij ook in m'n lijstje, dit is echt mijn holy grail foundation!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikel! De sleek palette lijkt me echt mooi en ik ben ook wel benieuwd naar de Revlon foundation!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die NYX lip creams zien er echt prachtig uit (: leuke producten zitten er tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke lijst, ik zou ook zeker de Sleek palette opnieuw kopen.. ben er gek op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind NYX producten meestal ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die NYX Lipstains lijken me ook heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooi producten! Op de eyeshadow base na van de Hema heb ik nog geen van deze producten gebruikt. Ik zou zo snel niet 10 producten weten, maar de Essence 16 hour concealer, Essence mattifying compact powder en de Nivea body milk voor onder de douche zijn wel 3 producten die ik weer gekocht heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die compact poeder van essence wil ik ook nog proberen, denk dat ik die ga halen als mijn rimmel poeder op is!

      Verwijderen
  13. Sleek Au Naturel zou ik ook opnieuw kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nyx blushes zou ik ook zeker opnieuw kopen

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik