donderdag 20 juni 2013

OOTD: dagelijkse outfits x5 #2

De vorige keer dat ik 5 van mijn dagelijkse outfits poste reageerden jullie heel enthousiast! Blijkbaar valt mijn kledingstijl bij de meesten van jullie wel in de smaak en daar ben ik heel blij om. Daarom heb ik besloten verder te gaan met het plaatsen van mijn outfits, en dan om net als de eerste keer 5 outfits in één keer te laten zien. Ik vind mijn outfits niet één aparte post waard en bovendien blijft dit wel een beautyblog en geen fashionblog. Kijk mee naar deel twee!


Outfit 1, een redelijk zwarte outfit maar door het rokje toch opvallend.

Outfit 2, een casual outfit door het blousje en de witte broek.

Outfit 3. Dit jurkje zat ook al in mijn vorige post maar dit keer droeg ik er een felroze blazer bij en armbanden en een ring. 

Outfit 4. Turqoise oversized blouse met aztek rokje.

En de laatste outfit. Af en toe heb ik zo'n week dat ik alleen maar broeken draag, dit was zo'n week. Meestal vind ik mijn outfits met broeken niet bijzonder genoeg om te laten zien, meestal heb ik er een simpel shirt bij aan of een topje met blazer of vestje. Toch wou ik deze mintkleurige top even delen want de kleur is zo leuk!


Welke outfit spreekt je het meest aan?

25 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Vooral die zwart-witte outfit vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke outfits! Vooral de 1e en 3e spreken mij het meeste aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De outfit met het witte jurkje vind ik leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de eerste outfit heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave outfits!! Ik vind de eerste heel chic en het witte jurkje ook erg leuk lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die met dat kanten jurkje. Super cute! Dat vind ik echt een hele leuke outfit (: xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfits, ik zou meteen alles zelf dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dankje, ben nu al weer bezig met nieuw outfits verzinnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfits, de derde is heel leuk, cute dress

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige outfits! Dat jurkje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfits! Ik vind outfit 1 en 3 erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De vierde definitely! Leuk dat aztec rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind outfit drie het leukst! Lief jurkje en lekker pittig gemaakt met het knallende blazertje. :) Leuk blog heb je! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super schattig jurkje bij de 3e outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Outfit 3 is er 1 die ik ook wel zou dragen! Ik heb dat jurkje ook =)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik