dinsdag 11 juni 2013

New in: oudroze jurkje boohoo

Een tijdje geleden bestelde ik een prachtige zomerjurk op boohoo. Een paar weken geleden was ik weer aan het rondsnuffelen op de site en zag ik deze jurk en de reviews waren heel goed! Toch heeft het een paar weken geduurd voordat ik hem eindelijk bestelde, maar wat ben ik blij dat ik die keuze heb gemaakt!

Op de hanger lijkt het jurkje eigenlijk niet eens zo heel bijzonder, maar als je naar de vorm kijkt kun je wel zien dat dit een heel flatterend jurkje is. Ook is deze jurk erg geschikt voor mensen met een zandloperfiguur zoals ikzelf, omdat je de borsten en smalle taille kunt benadrukken maar de bredere heupen wat verdoezelt. 

Hier een aanfoto van het jurkje. Zoals je ziet is het best een opvallend jurkje vooral door het decoletté, ik zou hem dan ook niet zo snel overdag aandoen maar ik vind hem wel erg leuk voor een coctailavond/diner en zomerse (stap)avonden.

Wel uitkijken voor windflagen met deze jurk om marilyn-monroe momenten te voorkomen!

Als je je afvraagt waarom de spiegel zo vies is, sorry daarvoor, dat was namelijk al zo en ik krijg het er niet meer af! ( ik heb deze spiegel gratis kunnen meepikken uit mijn vorige studenhuis)

Ik heb 22 euro betaald voor het jurkje en de verzendkosten waren gratis. Ik heb trouwens een maat groter besteld dan ik normaal gesproken heb, het stond namelijk aangegeven bij de reviews om een maat groter te nemen en het klopt helemaal want hij zit perfect!

Zouden jullie dit jurkje ook dragen of is het niks voor jou?

12 opmerkingen:

  1. Hij is echt prachtig! Zelf ben ik meer van de kokerrokken, flowy jurkjes en rokken staan mij niet zo goed :D en ik wil ook heel graag bij Boohoo bestellen maar ik weet niet waar te beginnen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou dit jurkje ZEKER ook dragen! Staat je super mooi. Hij is stijlvol maar toch een beetje sexy!

    Liefs,

    Maria Antoinette
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk jurkje! De vorm en kleur vind ik heel erg mooi en hij staat je ook erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! Heb er stiekem nu ook naar gezocht op de website, maar jammer genoeg kan ik hem niet vinden - zal wel uitverkocht zijn, spijtig!

    Supermooie kleur en staat mooi bij je figuurtje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha klopt ik wou de link nog in het artikel plaatsen maar ik kon hem ook niet meer terugvinden, maargoed boohoo heeft genoeg andere leuke dingen en soms komt iets nog back in stock!

      Verwijderen
  5. Wauw wat een mooi kleurtje. Hij staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je zeker goed! Ben al regelmatig aan het spotten bij Boohoo.. echt een leuke webshop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk jurkje! En, ik vind de kleur heel mooi :-) Naar mijn idee zie je deze kleur niet zo vaak...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk jurkje, vooral een mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik