donderdag 27 juni 2013

NOTD: OPI Pussy Galore

Laatst bestelde ik weer een aantal lakjes op ebay, waaronder dit lakje; pussy galore van OPI. Het is een liquid sand lakje en komt uit de Bond Girls collectie. Ik heb toevallig de bond film met pussy galore wel eens gezien, vind het lakje goed gekozen bij deze bond girl. Het lakje oogt lief door de kleur maar is iets pittiger dan het standaard lichtroze lakje.


Het liquid sand gevoel is iets anders dan bij de andere liquid sand lakjes. De glitters zijn veel kleiner en het de korrels lijken wat minder groot, waardoor het liquid sand effect iets subtieler is. 

 Hebben jullie ook een liquid sand lakje of vind je het maar niks?

14 opmerkingen:

  1. Wat een lief kleurtje, erg subtiel ook! Deze vind ik wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die naam klinkt zo dirty eh, lol :-) Mooi kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kleurtje! Ik vind de Liquid Sand nagellakken heel erg mooi, maar zelf heb ik ze nog niet gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is super tof! Ik vind hem mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het heeft wel een gaaf effect met dat Liquid Sand, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag ´em al voorbij komen op Instagram, vind het zo´n mooi lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kleur vind ik echt heel gaaf! Een liquid sand lakje staat ook nog op mijn ; to buy lijst :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi lakje, ik heb zelf geen Liquid Sand lakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben zo gek op liquid sand lakjes.. wel een mooi kleurtje!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben nog niet echt onder de indruk maar zou het wel graag eens willen proberen, lijkt me best grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig zacht kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik